AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Kjekt lite verktøy
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=6491
Side 1 av 1

Forfatter:  Norwaycharger [ Tir 16. Des 2008 21:15 ]
Innleggets emne:  Kjekt lite verktøy

http://www.spliseal.com/howdoesitwork.html

Forfatter:  Camarogeddon [ Tir 16. Des 2008 21:41 ]
Innleggets emne:  Re: Kjekt lite verktøy

fin tankegang, men fort litt håpløst å bruke på trange steder osv (hvor ofte skjøter man kabler åpent på benken?)..

er det ikke enklere med skjøter som inneholder krympestrømpe M/lim? blir minst like tett.

men morsom ide, for all del.

Forfatter:  Bippe [ Ons 17. Des 2008 01:23 ]
Innleggets emne:  Re: Kjekt lite verktøy

Dette verktøyet løser ikke hovedproblemet med dårlig kontakt, grunnet bruk av feil kabelsko tang. Jeg lodder ledningene med en krympestrømpe over. Raskere, letter og mye bedre.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/