| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Kjekt lite verktøy https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=6491 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Norwaycharger [ Tir 16. Des 2008 21:15 ] |
| Innleggets emne: | Kjekt lite verktøy |
http://www.spliseal.com/howdoesitwork.html |
|
| Forfatter: | Camarogeddon [ Tir 16. Des 2008 21:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: Kjekt lite verktøy |
fin tankegang, men fort litt håpløst å bruke på trange steder osv (hvor ofte skjøter man kabler åpent på benken?).. er det ikke enklere med skjøter som inneholder krympestrømpe M/lim? blir minst like tett. men morsom ide, for all del. |
|
| Forfatter: | Bippe [ Ons 17. Des 2008 01:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: Kjekt lite verktøy |
Dette verktøyet løser ikke hovedproblemet med dårlig kontakt, grunnet bruk av feil kabelsko tang. Jeg lodder ledningene med en krympestrømpe over. Raskere, letter og mye bedre. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|