| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| motorstativ https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=6013 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | frankie [ Tir 28. Okt 2008 22:08 ] |
| Innleggets emne: | motorstativ |
Lurer på om noen har erfaring med biltemas motorstativ? koster 549kr og skal holde 450kg, (det er vel mer en nok til de fleste V8 ?) |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tir 28. Okt 2008 22:29 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | frankie [ Ons 29. Okt 2008 00:07 ] |
| Innleggets emne: | |
er en 389 jeg skal sette opp, går vel an å sette noe under motoren for å ta av noe av presset på stativet også? |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 29. Okt 2008 00:17 ] |
| Innleggets emne: | |
frankie skrev: er en 389 jeg skal sette opp, går vel an å sette noe under motoren for å ta av noe av presset på stativet også?
jepp , e bruka gier kasse jekken i tilegg |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Ons 29. Okt 2008 00:32 ] |
| Innleggets emne: | |
Brukte dette stativet eg og da eg skifta motor i Cougaren min. Motoren var en 351 Windsor, utan servo og dynamo. Veit ikkje heilt eg ka en slik motor veg. |
|
| Forfatter: | Joda [ Ons 29. Okt 2008 01:46 ] |
| Innleggets emne: | |
Har hatt en 454 LongBlock ståenes i et av di blåe stativene nå i åresvis. Står fortsatt godt. Mvh. Joda |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 29. Okt 2008 01:59 ] |
| Innleggets emne: | |
Joda skrev: Har hatt en 454 LongBlock ståenes i et av di blåe stativene nå i åresvis.
Står fortsatt godt. Mvh. Joda Tåler sikkert vekta , men e syns stativet mitt seig temmelig i sammen når motorn var komplett ja |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Ons 29. Okt 2008 11:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Biltema sitt funker...CBB helt ok... Skiten som liksom skal tåle 650kg fra Gasolin er bare skit...knela med 440 på stativet... |
|
| Forfatter: | frankie [ Ons 29. Okt 2008 19:56 ] |
| Innleggets emne: | |
Da blir det biltema |
|
| Forfatter: | Michael [ Ons 29. Okt 2008 20:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Kjøpte en bukk på Torshov....den var knallbra....kjempesolid Litt dyrere enn biltema da... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|