AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

motorstativ
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=6013
Side 1 av 1

Forfatter:  frankie [ Tir 28. Okt 2008 22:08 ]
Innleggets emne:  motorstativ

Lurer på om noen har erfaring med biltemas motorstativ? koster 549kr og skal holde 450kg, (det er vel mer en nok til de fleste V8 ?)

Forfatter:  st-remy [ Tir 28. Okt 2008 22:29 ]
Innleggets emne: 

:) bruker biltemas sin eg også, men e syns at olds 455 blir litt tung for detta stativet :wink:

Forfatter:  frankie [ Ons 29. Okt 2008 00:07 ]
Innleggets emne: 

er en 389 jeg skal sette opp, går vel an å sette noe under motoren for å ta av noe av presset på stativet også? :?

Forfatter:  st-remy [ Ons 29. Okt 2008 00:17 ]
Innleggets emne: 

frankie skrev:
er en 389 jeg skal sette opp, går vel an å sette noe under motoren for å ta av noe av presset på stativet også? :?


jepp , e bruka gier kasse jekken i tilegg :wink:

Forfatter:  T & T Store [ Ons 29. Okt 2008 00:32 ]
Innleggets emne: 

Brukte dette stativet eg og da eg skifta motor i Cougaren min.
Motoren var en 351 Windsor, utan servo og dynamo. :lol: :lol:
Veit ikkje heilt eg ka en slik motor veg.

Forfatter:  Joda [ Ons 29. Okt 2008 01:46 ]
Innleggets emne: 

Har hatt en 454 LongBlock ståenes i et av di blåe stativene nå i åresvis.
Står fortsatt godt.

Mvh. Joda

Forfatter:  st-remy [ Ons 29. Okt 2008 01:59 ]
Innleggets emne: 

Joda skrev:
Har hatt en 454 LongBlock ståenes i et av di blåe stativene nå i åresvis.
Står fortsatt godt.

Mvh. Joda


Tåler sikkert vekta , men e syns stativet mitt seig temmelig i sammen når motorn var komplett ja :)

Forfatter:  Bead-lock [ Ons 29. Okt 2008 11:17 ]
Innleggets emne: 

Biltema sitt funker...CBB helt ok...

Skiten som liksom skal tåle 650kg fra Gasolin er bare skit...knela med 440 på stativet... :roll:

Forfatter:  frankie [ Ons 29. Okt 2008 19:56 ]
Innleggets emne: 

Da blir det biltema :) Greit å høre noen erfaringer før man handler, er jo litt varierende kvalitet på det som selges på biltema. Men har det generelt blitt litt bedre kvalitet på varene der de siste årene?

Forfatter:  Michael [ Ons 29. Okt 2008 20:35 ]
Innleggets emne: 

Kjøpte en bukk på Torshov....den var knallbra....kjempesolid :P

Litt dyrere enn biltema da...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/