| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Flammelakkering.. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=3709 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | alfaalfa [ Fre 22. Feb 2008 16:26 ] |
| Innleggets emne: | Flammelakkering.. |
For de som liker dette Linken viser prosessen fra start til slutt. http://www.hotrodscustomstuff.com/PaintFlames01.html alfaalfa |
|
| Forfatter: | the stig [ Tor 10. Des 2009 22:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Flammelakkering.. |
de kunne eg tenkt meg å lert ja,men de skjer kje over natten de |
|
| Forfatter: | rune'n [ Man 14. Des 2009 21:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Flammelakkering.. |
berre til å øve det =) |
|
| Forfatter: | halvor [ Tor 24. Des 2009 03:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: Flammelakkering.. |
ut og øve i romjula!! |
|
| Forfatter: | the stig [ Tor 24. Des 2009 09:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: Flammelakkering.. |
ja de kan en si...har vore med laffen en god del ganger.å de ser lettere ut enn hva de er de er sikkert å vist..... |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Tor 24. Des 2009 14:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Flammelakkering.. |
Det finnes endel små og store fallgroper og endel småting som er kjekt å tenke på når en skal ha flammer på store å små saker.. Men det som skiller en over gjennomsnittet og en dårlig Flamme lakkering, er om den som har laget flammene har fått "flyt" og flow i flammene... Lurt å panlegge litt også, slik at man slipper for mange krysninger av karosseriåpniger og det er lurt å alle kaross deler er 100% justert føre man trår til.. Ellers så trenger man jo bare 3mm Fineline tape pg masse arbeidslyst... Regne 20-40 timer maskeing på riktige store Flammejobber.. Så kan man jo regne arbeidstimer og materialkostnader, for de som vil sette bort en slik jobb... |
|
| Forfatter: | the stig [ Tor 24. Des 2009 16:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Flammelakkering.. |
ja de er noe som strekker på tolmodigheten,hehe har krølla å heve noen meter med maskerings teip hehe.. |
|
| Forfatter: | moparman [ Lør 26. Des 2009 19:44 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Flammelakkering.. | |||
Blir noen meter med tape det.
|
||||
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|