AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Flammelakkering..
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=3709
Side 1 av 1

Forfatter:  alfaalfa [ Fre 22. Feb 2008 16:26 ]
Innleggets emne:  Flammelakkering..

For de som liker dette :D

Linken viser prosessen fra start til slutt.

http://www.hotrodscustomstuff.com/PaintFlames01.html

alfaalfa

Forfatter:  the stig [ Tor 10. Des 2009 22:48 ]
Innleggets emne:  Re: Flammelakkering..

de kunne eg tenkt meg å lert ja,men de skjer kje over natten de

Forfatter:  rune'n [ Man 14. Des 2009 21:29 ]
Innleggets emne:  Re: Flammelakkering..

berre til å øve det =)

Forfatter:  halvor [ Tor 24. Des 2009 03:04 ]
Innleggets emne:  Re: Flammelakkering..

ut og øve i romjula!! :D

Forfatter:  the stig [ Tor 24. Des 2009 09:46 ]
Innleggets emne:  Re: Flammelakkering..

ja de kan en si...har vore med laffen en god del ganger.å de ser lettere ut enn hva de er de er sikkert å vist.....

Forfatter:  Bead-lock [ Tor 24. Des 2009 14:53 ]
Innleggets emne:  Re: Flammelakkering..

Det finnes endel små og store fallgroper og endel småting som er kjekt å tenke på når en skal ha flammer på store å små saker..
Men det som skiller en over gjennomsnittet og en dårlig Flamme lakkering,
er om den som har laget flammene har fått "flyt" og flow i flammene...
Lurt å panlegge litt også, slik at man slipper for mange krysninger av karosseriåpniger og det er lurt å alle kaross deler er 100% justert føre man trår til..

Ellers så trenger man jo bare 3mm Fineline tape pg masse arbeidslyst...
Regne 20-40 timer maskeing på riktige store Flammejobber.. :roll:
Så kan man jo regne arbeidstimer og materialkostnader, for de som vil sette bort en slik jobb... :roll:

Forfatter:  the stig [ Tor 24. Des 2009 16:12 ]
Innleggets emne:  Re: Flammelakkering..

ja de er noe som strekker på tolmodigheten,hehe har krølla å heve noen meter med maskerings teip hehe..

Forfatter:  moparman [ Lør 26. Des 2009 19:44 ]
Innleggets emne:  Re: Flammelakkering..

Blir noen meter med tape det.

Vedlegg:
DSCN1107.JPG
DSCN1107.JPG [ 35.3 KiB | Vist 7918 ganger ]
DSCN1088.JPG
DSCN1088.JPG [ 31.79 KiB | Vist 7918 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/