| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| "still lys" https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=2634 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | v8 power [ Ons 03. Okt 2007 17:46 ] |
| Innleggets emne: | "still lys" |
noen som vet hvordan man kobler opp blinklysene foran slik at de lyser hele tiden og blinker når en skal blinke? |
|
| Forfatter: | T-7 [ Ons 03. Okt 2007 19:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Er bare å kopple dem slik som kopplings skjemaet i den originale Shop manualen til bilen din viser det, der står det hvilken farge det er på ledingene du skal kopple til |
|
| Forfatter: | Chevy350 [ Ons 03. Okt 2007 20:18 ] |
| Innleggets emne: | |
En ledning til den vanlige blinklysledningen, og en til parklyset. Når du ikke blinker jordes blinklyssignalet, og du får elegant "bussblink" |
|
| Forfatter: | dewille [ Tir 29. Jan 2008 15:56 ] |
| Innleggets emne: | |
Chevy350 skrev: En ledning til den vanlige blinklysledningen, og en til parklyset. Når du ikke blinker jordes blinklyssignalet, og du får elegant "bussblink"
Hei, den må du forklare nøyere, hels tegne
|
|
| Forfatter: | 70ht [ Tir 29. Jan 2008 18:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Du bruker parklys kursen for å tilføre + til lampa. Som minus bruker du ledninga fra blinklyset, den vil gi en - til lampa så lenge blinklyset er av. Når du blinker vil det bli + i begge lampene og lampa bli mørk. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|