| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| tørkerull skjult ;o) https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=24079 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Never Done [ Ons 18. Des 2013 06:26 ] | |||||
| Innleggets emne: | tørkerull skjult ;o) | |||||
Var drit lei av at tørkerullen lå og rullet her og der. Stativ hadde jeg tidligere, og det er alltid i veien. Fant ut at "billig" rullen på biltema passet akkurat i kjøkkenskap. Boret ett lite hull i senter, ble ryddig og enkelt. Trenger bare å trekke ned ofg dra med en hand, så går den av av seg selv. Ikke så veldig hi-tec men allikevel For de som ikke har garasje så er ett colaskap perfekt for oppevaring av vesker og ting som ikke tåler kulde. En lyspære holder plussgradene i sjakk, pluss at du har all flytende samlet.. Tut og kjør
|
||||||
| Forfatter: | rokkern [ Ons 18. Des 2013 08:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: tørkerull skjult ;o) |
Artig |
|
| Forfatter: | Devilstower [ Tor 19. Des 2013 18:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: tørkerull skjult ;o) |
Du har noen gode ideer.. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|