| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Dekkomlegging https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=23731 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | AW-100 [ Tor 17. Okt 2013 12:42 ] |
| Innleggets emne: | Dekkomlegging |
Tips til dekkomlegger, for de som ikke har slikt: 1/2" forlenger, kuttet og dreid inn i den ene enden, så den passer i batteridrillen. Så kan jeg bruke kopp tilpasset hjulboltene til å kjøre boltene av og på. Er såpass svak drill at jeg må løsne boltene, og ta den siste stramminga med hjulkryss, men den er svært effektiv for alt mellom! ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Diplomatv8 [ Tor 17. Okt 2013 18:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekkomlegging |
Også har dei på biltema. 1/4tom, 3/8 og 1/2 tom til under 50 lapp. Funker fint det og:) |
|
| Forfatter: | Danielm [ Tor 17. Okt 2013 20:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekkomlegging |
jeg har en slik http://www.jula.no/muttertrekker-1-2-325nm-009005 funker bedre enn en svak drill og så har jeg moment stag også. når jeg først setter på så gjør jeg det 1 gang og ikke 2 ganger. så slipper jeg å sette til for hånd |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|