AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Garasjenissen i Åmli
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=13904
Side 1 av 1

Forfatter:  59 Coronet [ Fre 19. Nov 2010 17:46 ]
Innleggets emne:  Garasjenissen i Åmli

Hei,tenkte jeg skulle vise mine garasjer også. =D> =D> =D>
Er så heldig å vere snekker,så jeg har bygd meg 2 stk. :mrgreen: :mrgreen:
I den garasjen som jeg har oppvarma,så har jeg satt inn varmepumpe,og den er også da full isolert.
Godt om vinteren,alltid 16-17 grader i den. 8)
Begge 2 har loft,men i den kalde så har kjerringa fått det til sitt,den jeg har som verksted,er full av bildeler på loftet.
Fikk ett helt nytt liv da jeg bygde meg garasje hjemme,var nesten aldri hjemme før,leide jo ett annet sted.
NÅ ER JEG ALLTID HJEMME =D> =D>

Vedlegg:
Filkommentar: Oppvarma garasje
IMG_1221-2.jpg
IMG_1221-2.jpg [ 94.39 KiB | Vist 5968 ganger ]
Filkommentar: Godt og varmt
IMG_1222-2.jpg
IMG_1222-2.jpg [ 96.93 KiB | Vist 5968 ganger ]
Filkommentar: Lagrings garasje,kald
IMG_1218-2.jpg
IMG_1218-2.jpg [ 122.09 KiB | Vist 5968 ganger ]
Filkommentar: Venter på våren
IMG_1219-2.jpg
IMG_1219-2.jpg [ 85.3 KiB | Vist 5968 ganger ]

Forfatter:  volvo240 [ Fre 19. Nov 2010 20:36 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

Kan merke en blir litt misunnelig ja, veldig bra garasjer!

Forfatter:  sigheri [ Fre 19. Nov 2010 20:56 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

Misunnelig her ja....
Herlige garasjer!

Forfatter:  59 Coronet [ Lør 20. Nov 2010 18:20 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

Er veldig greit med god garasjeplass. 8) 8)
Problemet er jo bare det at,desto bedre plass man har,jo flere biler. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Er i garasjen over 1000 t. i året,og da er det jo greit å ha det litt ok.

Forfatter:  elcamino [ Lør 20. Nov 2010 18:34 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

veldig bra garasjer :D Slike vil jeg ha også.Men ser den med god plass blir fort for lite :lol:

Forfatter:  Nitro66 [ Lør 20. Nov 2010 22:59 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

Flotte garasjer. Hvor mange kvm er de?

Merker meg at du har den varme sjøl. Mens kjerringa må ta til takke med den kalde. hehe

Ser for meg at dere sitter i hver deres garasje, og møtes tilfeldigvis inne i huset et par ganger i uka. hehe

Forfatter:  59 Coronet [ Lør 20. Nov 2010 23:58 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

Nitro66 skrev:
Flotte garasjer. Hvor mange kvm er de?

Merker meg at du har den varme sjøl. Mens kjerringa må ta til takke med den kalde. hehe

Ser for meg at dere sitter i hver deres garasje, og møtes tilfeldigvis inne i huset et par ganger i uka. hehe


Den jeg skrur i er på 86 kvm. 8)
Den som jeg har som lager er på 100 kvm.
Kjerringa har KUN fått loftet på den største,resten har jeg okkupert. :mrgreen: :mrgreen:
Lofta på begge er på 50 kvm. så jeg har god lagrings plass der. :mrgreen:
Har forøvrig den snilleste kjerringa i verden. =D> =D> =D> =D> =D>

Forfatter:  bowtietwister [ Lør 27. Nov 2010 19:19 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

Må bare si jeg missunder deg streamliner'n

Forfatter:  59 Coronet [ Lør 27. Nov 2010 23:08 ]
Innleggets emne:  Re: Garasjenissen i Åmli

bowtietwister skrev:
Må bare si jeg missunder deg streamliner'n

Det er den kuleste bilen jeg har. 8) 8)
Rått karosseri på disse. 8)

Har kjøpt gangster caps og airride til den,dette ligger på loftet i garasjen min,
klar til montering. :mrgreen: :mrgreen:

Får ikke tid enda,må ta det til våren,har begynt på en 65 Impala Cab. er plate rein nå,
og alle løse ting,(panser ,dører,bagasje lokk og skjermer) er epoxy grunna nå.

Resten av bilen blir epoxy grunna til uka forhåpentligvis. :roll: :roll:
Har også kjøpt airride til denne,blir lakka i rød candy med en del stæsj på utsiden(Ivar Ånesland kommer og legger på en del tøft) =D> =D>

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/