| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Min framtidige garasje https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=12434 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 67'Impala Nilsen [ Tor 01. Jul 2010 21:26 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Min framtidige garasje | ||||||
Her e nån bilda av min fjøs som eg ska bruk som garasje/vinterlagringsplass
|
|||||||
| Forfatter: | st-remy [ Tor 01. Jul 2010 21:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: Min framtidige garasje |
| Forfatter: | 67'Impala Nilsen [ Fre 02. Jul 2010 07:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Min framtidige garasje |
Nei, hele fjøset er "tomt". Har ingen dyr, men har mye annet så må røddes ut først |
|
| Forfatter: | 67'Impala Nilsen [ Fre 02. Jul 2010 07:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Min framtidige garasje |
Dette skal vel ligge under" hvordan ser din garasje ut". Eg trudd at eg gikk inn dær først. Kan flyttes av moderator hvis det er mulig!! |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Fre 15. Okt 2010 16:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Min framtidige garasje |
Kjører du brei Impala på de smale Lofotveiene? hehe Hvor i Lofoten bor du? har hytte der sjøl. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|