AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Min framtidige garasje
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=12434
Side 1 av 1

Forfatter:  67'Impala Nilsen [ Tor 01. Jul 2010 21:26 ]
Innleggets emne:  Min framtidige garasje

Her e nån bilda av min fjøs som eg ska bruk som garasje/vinterlagringsplass

Vedlegg:
Filkommentar: Træng seg nån strøk mæ maling ja...men dæ blir seinare i sommar
phpvLWVn7PM.jpg
phpvLWVn7PM.jpg [ 41.34 KiB | Vist 5375 ganger ]
Filkommentar: Tomt nu, men denn skal inn :)
phpW82obqPM.jpg
phpW82obqPM.jpg [ 27.46 KiB | Vist 5375 ganger ]
Filkommentar: Flott :)
phpk0KXQGPM.jpg
phpk0KXQGPM.jpg [ 34.99 KiB | Vist 5375 ganger ]
Filkommentar: Litt klaring e dæ, men ikkje mykkje!!
php9dJOatPM.jpg
php9dJOatPM.jpg [ 61.68 KiB | Vist 5375 ganger ]
Filkommentar: All klaring e go klaring :D
phpHplP04PM.jpg
phpHplP04PM.jpg [ 33.13 KiB | Vist 5375 ganger ]

Forfatter:  st-remy [ Tor 01. Jul 2010 21:33 ]
Innleggets emne:  Re: Min framtidige garasje

:) Du har ett godt utgangspunkt der, er hele fjøset tomt eller har du kreatur gående :)

Forfatter:  67'Impala Nilsen [ Fre 02. Jul 2010 07:22 ]
Innleggets emne:  Re: Min framtidige garasje

Nei, hele fjøset er "tomt". Har ingen dyr, men har mye annet så må røddes ut først :) Skal få ryddet ut av fraukjellern også, dvs det er bare jord dær nå. Det tror jeg blir et bra hobby verksted etterhvært :)

Forfatter:  67'Impala Nilsen [ Fre 02. Jul 2010 07:26 ]
Innleggets emne:  Re: Min framtidige garasje

Dette skal vel ligge under" hvordan ser din garasje ut". Eg trudd at eg gikk inn dær først. Kan flyttes av moderator hvis det er mulig!!

Forfatter:  Nitro66 [ Fre 15. Okt 2010 16:09 ]
Innleggets emne:  Re: Min framtidige garasje

Kjører du brei Impala på de smale Lofotveiene? hehe

Hvor i Lofoten bor du? har hytte der sjøl.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/