AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=10509
Side 1 av 1

Forfatter:  Roar [ Fre 08. Jan 2010 21:05 ]
Innleggets emne:  I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen

Stakkars småfuglan har det ikke lett i denne kulden uten mat. Beklager at dette ikke har noe med amcar, men er vel litt viktig å ta vare på livet rundt oss også.
Så sett opp du også sier e.

Forfatter:  Gasman [ Fre 08. Jan 2010 21:10 ]
Innleggets emne:  Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen

Bra tiltak det der roar,solsikkefrö liker de vist også :wink:

Forfatter:  pontchief [ Fre 08. Jan 2010 22:57 ]
Innleggets emne:  Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen

Også e det viktig å fortsett å gi de mat, når man først har begynt, har fuglebrettet rett utenfor datarommet, så jeg har trivelig selskap også :D

Bilde

Forfatter:  Roar [ Lør 09. Jan 2010 01:10 ]
Innleggets emne:  Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen

Utrolig flott bilde Pont

Jada Gas skal henge opp noen solsikker også

hehe turbo mater du først fuglen også katta du da? 2 fluer i en smekk

Forfatter:  PaleRider [ Lør 09. Jan 2010 02:41 ]
Innleggets emne:  Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen

Hivde ut noe havre forrige dagen. Slenger med et bilde av et nedsnødd fuglebrett fra way back, sjekk rokokkofoten

Vedlegg:
020806180715cut.jpg
020806180715cut.jpg [ 93.77 KiB | Vist 5430 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/