| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=10509 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Roar [ Fre 08. Jan 2010 21:05 ] |
| Innleggets emne: | I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen |
Stakkars småfuglan har det ikke lett i denne kulden uten mat. Beklager at dette ikke har noe med amcar, men er vel litt viktig å ta vare på livet rundt oss også. Så sett opp du også sier e. |
|
| Forfatter: | Gasman [ Fre 08. Jan 2010 21:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen |
Bra tiltak det der roar,solsikkefrö liker de vist også |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 08. Jan 2010 22:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen |
Også e det viktig å fortsett å gi de mat, når man først har begynt, har fuglebrettet rett utenfor datarommet, så jeg har trivelig selskap også
|
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 09. Jan 2010 01:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen |
Utrolig flott bilde Pont Jada Gas skal henge opp noen solsikker også hehe turbo mater du først fuglen også katta du da? 2 fluer i en smekk |
|
| Forfatter: | PaleRider [ Lør 09. Jan 2010 02:41 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: I morra setter jeg opp et fuglenek på utsiden av garasjen | ||
Hivde ut noe havre forrige dagen. Slenger med et bilde av et nedsnødd fuglebrett fra way back, sjekk rokokkofoten
|
|||
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|