Her er garasjen til faren min... 102 kvm,... Høres ut som man har greit med plass da, men den gang ei

praktisk for meg som får holde på der gratis, med assistanse.

Er plass til 2 biler som restureres, foran bilen min er det et rom på 48kvm, som det ligger masse deler verktøy, skap med mange hundre kilo nye skruer osv

Ved siden av min 42 er det også plass til en bil hvis man rydder litt nedi der....

ganske bra plass på utsiden til å sette biler også.. her er min fars rod, skall bygges en garasje til høyre for den. som bilen min og denne skal stå

Er sykt rotete og mye skrot der nede, så far jammrer stadig om at garasjen blir alt or liten... men det går ann å bygge ut garasjen videre innover og til venstre , fra der den "kulpen" går ut, og videre innover .. men det er jo mye jobb... Må jo fjærne/bygge ny terasse oppå garasjen.. Men hvis jeg noen gang tar over huset så blir det gjort

garasjen er foresten bygd under huset så man får mye gratis varme fra bakken, så man trenger ikke fyre hvis ikke det er nærmere 10- Da er det kjekt med en ved peis

i tilleg så har vi et rom vegg i begg med garasjen på 18Kvm, som egentlig skulle være " mamma sitt " med møbler og hage utstyr osv, men det er endel bilrelaterte deler der også.....

har også endel verktøy som tar stor plass, men som er kjeeeekt å ha: Dreibenk, borretårn, plateknekke, elefant, motor bukker, osv