AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 29. Apr 2026 13:08

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 17 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 28. Okt 2011 00:30 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Ranchero skrev:
Jeg må ha bygget opp i leca,beskjed fra kommuna. Det skyldes at det er for tett mellom huset og garasjen. Jeg vil jo helst ha det opp i leca åsså pga at man skal jo sveise å diværse,så da er det litt dumt å ha en tre-garasje syns jeg :) . Det er fort det lukter svidd rundt øra etter å ha sveisa litt da..hehe.
Jepp St.remi...du har lagt ned en solid jobb med å dokumentere åssen du har gravd ut,åsså åssen du har bygd opp verkstedet ditt. Det er slike billed-tråder som er veldig nyttige for meg å bruke. Jeg har en far som er god på dette med muring/støyping. Greit å ha litt backup når man skal bygge sitt første bygg..hehe :) .
Det står kanskje i tråden din st.remi,men å stor innvendig takhøyde har du i ditt verksted? Jeg har dodgevan og en custom cab lastebil,så må tenke litt på dem å når man skal lage bygget 8) .

:) Høyda på muren i front og bak kant er 3,0 m , på mitten er høyda 3,17, har fall i begge rettninger :)

Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 28. Okt 2011 09:47 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Jeg har garasje på 8,40 x 12 og den er satt opp i leca isoblokk, (ferdig isolerte blokker) i tak har jeg gips.5- 6 år siden jeg satt den opp nå men de var ca.65 tusen i blokker 30 tusen ferdig tak med stein. Pussa lecaen og satt den opp selv, så der var de bare materialkostnaden. Alt i alt så kom den på godt under 200 lapper. Takhøyde er 2.70, men har limtredrager i en bredde av 5 meter istedenfor takstoler i ene siden, pga. løftebukk. dette fungerer fint, har heller ikke noen skillevegger innvendig. Så ser ikke noe problem med å bygge dette i leca for deg heller :D

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 17 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet