| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Reisetips østkysten? DC til Orlando https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=22&t=17002 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | arnt ove [ Man 22. Aug 2011 12:32 ] |
| Innleggets emne: | Reisetips østkysten? DC til Orlando |
Hei, skal endelig på tur til statene nå i månedsskifte sept-okt. Familietur med 2 små, 2 og 5. Skal blant annet en liten Road trip mellom Washington DC og Orlando, for å avslutte med noen dager der. MEN, sliter med veivalget, ønsker ikke å legge opp for mye, men en ca-ca rute hadde vært greitt å ha i bakhodet, spesiellt med begrensningene ungene i følget utgjør. Så, hvor skal vi kjøre, skal man følge kysten(outer banks) nedover eller velge innlandet/fjellet(Shenandoha/Blue ridge), jeg har ingen reiseerfaring fra dette området og hadde satt pris på tips. Gode bilrelaterte opplevelser i og rundt Orlando setter jeg også pris på tips om, har vært her før, og det blir fort overdose Disney.... |
|
| Forfatter: | v8power [ Man 22. Aug 2011 13:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reisetips østkysten? DC til Orlando |
Reisetips rundt Orlando finner du mangen tråder om hvis du søker litt. |
|
| Forfatter: | arnt ove [ Man 22. Aug 2011 18:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reisetips østkysten? DC til Orlando |
Jodda, har søkt litt, endel nyttig, og endel man visste fra før. (old town/daytona/don garlits...) Hadde håpet på noen ferskere tips hvis det var noen som hadde vært der borte i sommer...... |
|
| Forfatter: | Chevy63 [ Man 22. Aug 2011 21:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reisetips østkysten? DC til Orlando |
Når du passerer grensene, bør du kjøre innom turistinformasjonen. Der finnes masse brosjyrer, kuponghefter med overnattingstilbud, og folk som har greie på det meste. Var i DC og Myrtle Beach, South Carolina i fjor høst. |
|
| Forfatter: | 1970gtx [ Tor 25. Aug 2011 23:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reisetips østkysten? DC til Orlando |
myrtel beach anbefales på det sterkeste |
|
| Forfatter: | arnt ove [ Fre 02. Sep 2011 18:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Reisetips østkysten? DC til Orlando |
Ok, takk for tips. Da blir myrtle beach lagt inn på "kjøreboka". |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|