AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Coool Restaurant
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=22&t=10192
Side 1 av 1

Forfatter:  streetracer [ Fre 04. Des 2009 12:26 ]
Innleggets emne:  Coool Restaurant

Var til Østersund forrige helg, da var vi på Jack Rabbit Slim's og spiste en meget bedre biffdinner =D>
Vedlegg:
jackrabbit4.jpg
jackrabbit4.jpg [ 62.93 KiB | Vist 4807 ganger ]
Vedlegg:
jackrabbit3.jpg
jackrabbit3.jpg [ 98.32 KiB | Vist 4807 ganger ]
Vedlegg:
jackrabbit1.jpg
jackrabbit1.jpg [ 84.64 KiB | Vist 4807 ganger ]
Vedlegg:
jackrabbit2.jpg
jackrabbit2.jpg [ 67.91 KiB | Vist 4807 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Fre 04. Des 2009 13:22 ]
Innleggets emne:  Re: Coool Restaurant

Stilig plass 8)

Forfatter:  doey [ Lør 05. Des 2009 00:10 ]
Innleggets emne:  Re: Coool Restaurant

anbefales, skal dit neste helg :)

Forfatter:  elcamino [ Lør 05. Des 2009 11:32 ]
Innleggets emne:  Re: Coool Restaurant

De hadde virkelig navn å leve opp til å de a :D Men så ut som det burde gjøre innvendig... Mangler bare en på scena som sier at de skal ha jack rabbit slim dance contest der :lol:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/