| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Coool Restaurant https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=22&t=10192 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | streetracer [ Fre 04. Des 2009 12:26 ] |
| Innleggets emne: | Coool Restaurant |
Var til Østersund forrige helg, da var vi på Jack Rabbit Slim's og spiste en meget bedre biffdinner ![]() Vedlegg: jackrabbit4.jpg [ 62.93 KiB | Vist 4807 ganger ] Vedlegg: jackrabbit3.jpg [ 98.32 KiB | Vist 4807 ganger ] Vedlegg: jackrabbit1.jpg [ 84.64 KiB | Vist 4807 ganger ] Vedlegg: jackrabbit2.jpg [ 67.91 KiB | Vist 4807 ganger ] |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 04. Des 2009 13:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Coool Restaurant |
Stilig plass |
|
| Forfatter: | doey [ Lør 05. Des 2009 00:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Coool Restaurant |
anbefales, skal dit neste helg |
|
| Forfatter: | elcamino [ Lør 05. Des 2009 11:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Coool Restaurant |
De hadde virkelig navn å leve opp til å de a |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|