KejCars skrev:
Det er jo så mye å se på den turen der, som nevnt her Carlise i PA.
Selv ville jeg kjørt litt ned langs østkysten før jeg legger kursen vestover mot Texas. Kanskje over Smoky Mountains for å se litt natur
Det er et sted utenfor Chatanooga, Rock Mountian..Der kan man se 5 stater på et utkiktspunkt...også noe å ta med seg på veien kanskje. Eller er det fint nord i Alabama,syntes jeg da..
Så du tenker på å finne deg et sted der borte, hvor blir evnt det da?
Grunnen til spørsmålet er at vi, kona og jeg er i Georgia 6 mnd i året.
Hadde hvert trivlig å treffe en landsman der borte
Hei
Er nå kommet til Clifton i TX, skal kjøre opp til Austin i dag og så videre til San Antonio for å besøke søskenbarnet til kjærringa.
Vi var noen dager på Norway Ranch tidligere og resten av familien forelsket seg i plassen, jeg synes kansje at det blir litt utenfor allfarvei og for kaldt om vinteren.
De synes det blir for varmt her nede i tx.
For min egen del er det ikke noe problem, jeg tåler mye varme
Og helsa er mye bedre i varmere strøk.
Hvordan er temperaturen i Georgia i f eks Jan og Februar?
Her er noen bilder i fra turen.
Noen fra en skrot i Albany, da jeg var å besøkte 67satisfaction i Albany NY, hadde en fantastisk helg i lag med han og familien, var blant annet på New England Mopartscruise.
Var også innom hovedkvarteret til Hemmings i Bennington i Vermont.
