Hei,
Jeg driver og ser på diverse modeller av både Camaro og Mustang for import siden dollaren er så latterlig lav for tiden. Prøver også å overbevise meg selv at det er en økonomisk bil å kjøpe med tanke på verdistigning senere... Derfor lurer jeg på litt diverse når det gjelder akkurat dette:
Camaro 1969:
Hvilke modeller er lettest å omsette i Norge hvis jeg skulle måtte være nødt å selge den? Er 69 den mest populære årsgangen?
Mustang:
Hvor ettertraktet er coupe vs. fastback? Boss 302 interessant?
Hestekrefter, hva er mest interessant? Mest mulig naturligvis, men regner med endel tenker litt økonomisk kjøring med norske bensinpriser.
Hvor mye må en vanligvis ut med for disse bilene? Og hvor mye øker de i verdi når de er registrert og landet i Norge? Ser mange Mustanger på Finn.no til 3-400k NOK som jeg har sett penere modeller av på Ebay for 30k USD.
Når en betaler et norsk importfirma noen for å finne og sjekke bil for seg, hvor mye er normalt å punge ut?
Hadde satt stor pris på svar på noen av spørsmålene mine, er mektig interessert i gjøre steget, men må overbevise meg selv økonomisk først tror jeg