AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Chevy 454SS
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=27816
Side 1 av 1

Forfatter:  Crimson [ Man 17. Sep 2018 20:40 ]
Innleggets emne:  Chevy 454SS

Hei, bor for tiden i Houston,TX og har en ganske strøken 1990 Chevy 454SS pickup som jeg vurderer å ta med hjem. ~130k miles. ombygd til holley forgasser. Spesielle ting å tenke på dersom jeg tar den med? Gule blinklys etc..? Bilen har en verdi her på ca. 12.000 USD, hvordan er markedet for slikt i Norge? Takk for tilbakemeldinger.. Svein

Vedlegg:
Filkommentar: 454SS
454.JPG
454.JPG [ 32.77 KiB | Vist 6910 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/