AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Verksted i Follo/Østfold?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=24410
Side 1 av 1

Forfatter:  C4 [ Tor 06. Feb 2014 11:20 ]
Innleggets emne:  Verksted i Follo/Østfold?

Hei!

Noen som kjenner til et verksted i Follo, eller ev Østfold, som er gode på Chevrolet? Har en Starcraft.

Forfatter:  jacmann [ Tor 06. Feb 2014 14:27 ]
Innleggets emne:  Re: Verksted i Follo/Østfold?

rabekk bil i moss kan være et alternativ

Forfatter:  RamDodge [ Fre 07. Feb 2014 01:53 ]
Innleggets emne:  Re: Verksted i Follo/Østfold?

Magnus Motor på Sellebak i Fredrikstad skrur nesten bare på amerikanske biler.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/