| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Verksted i Follo/Østfold? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=24410 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | C4 [ Tor 06. Feb 2014 11:20 ] |
| Innleggets emne: | Verksted i Follo/Østfold? |
Hei! Noen som kjenner til et verksted i Follo, eller ev Østfold, som er gode på Chevrolet? Har en Starcraft. |
|
| Forfatter: | jacmann [ Tor 06. Feb 2014 14:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Verksted i Follo/Østfold? |
rabekk bil i moss kan være et alternativ |
|
| Forfatter: | RamDodge [ Fre 07. Feb 2014 01:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Verksted i Follo/Østfold? |
Magnus Motor på Sellebak i Fredrikstad skrur nesten bare på amerikanske biler. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|