AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Dårlig kvalitet fra stang-aholics.com
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=24000
Side 1 av 1

Forfatter:  grogei [ Ons 04. Des 2013 09:19 ]
Innleggets emne:  Dårlig kvalitet fra stang-aholics.com

Etter en del bestillinger for bygging av Eleanor, 1965 Gt350 68 shelby 350 osv.

Vil jeg kunne påstå at http://www.stang-aholics.com er det største driten som finnes :-)

Har faktisk mye bedre erfaring med Mustang unlimited sine kina kopier.

Beste er nok http://www.mustangstofear.com

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/