| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Dårlig kvalitet fra stang-aholics.com https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=24000 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | grogei [ Ons 04. Des 2013 09:19 ] |
| Innleggets emne: | Dårlig kvalitet fra stang-aholics.com |
Etter en del bestillinger for bygging av Eleanor, 1965 Gt350 68 shelby 350 osv. Vil jeg kunne påstå at http://www.stang-aholics.com er det største driten som finnes Har faktisk mye bedre erfaring med Mustang unlimited sine kina kopier. Beste er nok http://www.mustangstofear.com |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|