AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2013 13:44 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 19. Jan 2009 23:53
Innlegg: 773
Bosted: sula,møre og romsdal
Noen som har adresser evt firmanavn på huggeri i sverige som driver med Amcar....vet om bare osbyskroten,hadde håpet at der var noe nærmere norskegrensa =D>

_________________
1988 CHEVROLET SILVERADO
1970 CHEVROLET MONTE CARLO,PROSJEKT FERDIG OM NOEN ÅR :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2013 14:03 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Man 26. Mai 2008 15:08
Innlegg: 124
Bosted: Lundamo sør-trøndelag
Du har Eda usa bildelar,bilskrot Carl-Arne 004670-5604020 han har allt av brukte deler til dom flesta merken han håller till i Charlottenberg nära grensen till Norge


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2013 15:39 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 19. Jan 2009 23:53
Innlegg: 773
Bosted: sula,møre og romsdal
=D> takk takk :D

_________________
1988 CHEVROLET SILVERADO
1970 CHEVROLET MONTE CARLO,PROSJEKT FERDIG OM NOEN ÅR :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Søn 06. Jan 2013 11:58 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 21. Feb 2012 02:36
Innlegg: 336
Etter å ha googlet bilskroten i Charlottenberg,
http://forum.musclecars.nu/showthread.php?t=4017
fant jeg ut endel om fyren som eier det. Ville tenkt meg om et par ganger der ja.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Søn 06. Jan 2013 19:31 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 19. Jan 2009 23:53
Innlegg: 773
Bosted: sula,møre og romsdal
Ja det gjorde jeg og :( ...useriøs type,må evt reise ditt sjøl og hente delene og betale kasj....

_________________
1988 CHEVROLET SILVERADO
1970 CHEVROLET MONTE CARLO,PROSJEKT FERDIG OM NOEN ÅR :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2013 21:29 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 01. Des 2006 19:23
Innlegg: 285
Bosted: Sunnmøre
Eg var innom den skroten i Charlottenberg for 4-5 år sida og ser vel ingen grunn for å ta turen tilbake. :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2013 22:24 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 19. Jan 2009 23:53
Innlegg: 773
Bosted: sula,møre og romsdal
Mr Fox skrev:
Eg var innom den skroten i Charlottenberg for 4-5 år sida og ser vel ingen grunn for å ta turen tilbake. :wink:


da er den grei :mrgreen: her er vel huggeri i norge som slakter amcars :?:

_________________
1988 CHEVROLET SILVERADO
1970 CHEVROLET MONTE CARLO,PROSJEKT FERDIG OM NOEN ÅR :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Lør 12. Jan 2013 12:14 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 21. Feb 2012 02:36
Innlegg: 336
bad luck skrev:
Mr Fox skrev:
Eg var innom den skroten i Charlottenberg for 4-5 år sida og ser vel ingen grunn for å ta turen tilbake. :wink:


da er den grei :mrgreen: her er vel huggeri i norge som slakter amcars :?:

Jeg tror det er problemet, om det finnes? men det finnes alltids en-og-annet amcar som hugges opp nå-og-da, men da må du ha tålmodighet, og lese annonsene på finn, eller her.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Ons 30. Jan 2013 17:09 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 15. Jan 2007 20:43
Innlegg: 74
Bosted: Sarpsborg
Hva med Phoenix Us Cars i Tønsberg? Dem driver også Amcar huggeri www.puc.as Mener at det ligger bilder fra huggeriet på www.rallyruth.com under Get together Treffet i fjor.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Tor 31. Jan 2013 11:38 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 21. Feb 2012 02:36
Innlegg: 336
70fullsize skrev:
Hva med Phoenix Us Cars i Tønsberg? Dem driver også Amcar huggeri http://www.puc.as Mener at det ligger bilder fra huggeriet på http://www.rallyruth.com under Get together Treffet i fjor.

Har de eget hoggeri i tønsberg eller formidler de bare fra amerikanske høggere? noen her som har vært der og sett?? :?:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Tor 31. Jan 2013 12:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 19. Jan 2009 23:53
Innlegg: 773
Bosted: sula,møre og romsdal
70fullsize skrev:
Hva med Phoenix Us Cars i Tønsberg? Dem driver også Amcar huggeri http://www.puc.as Mener at det ligger bilder fra huggeriet på http://www.rallyruth.com under Get together Treffet i fjor.



ringer dem en dag...må ha noen stoler til Montisen :roll:

_________________
1988 CHEVROLET SILVERADO
1970 CHEVROLET MONTE CARLO,PROSJEKT FERDIG OM NOEN ÅR :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Fre 01. Feb 2013 13:52 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 15. Jan 2007 20:43
Innlegg: 74
Bosted: Sarpsborg
Dem har også huggeri i Tønsberg, se ett stykke ned her http://www.rallyruth.com/2012/treff2012 ... tveter.htm så er det noen bilder fra skroten. Bakgrunnsbildet er også fra skroten i Tønsberg.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Lør 02. Feb 2013 01:48 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 19. Jan 2009 23:53
Innlegg: 773
Bosted: sula,møre og romsdal
Ringte ditt i dag,dem hadde ikke inne noe til meg nå....men dem skulle over til statene i neste uke,så da skulle dem se etter det jeg trengte.....så viss det er andre her som trenger noe så må dere ringe dit......

_________________
1988 CHEVROLET SILVERADO
1970 CHEVROLET MONTE CARLO,PROSJEKT FERDIG OM NOEN ÅR :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Lør 02. Feb 2013 18:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 22. Aug 2012 20:18
Innlegg: 100
Bosted: Rogaland
Fikk et tips av en som datt innom jobb og så bilen min, norrlands custom, han hadde restaurert mang en bil og der hadde de alltid det ingen andre hadde. Har enda ikke handlet der selv men det er jo verdt en telefon :) http://www.norrlandscustom.com/

_________________
I say hey ya'll and yeehaw!

El Camino '73


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: svenske bilopphuggere
InnleggSkrevet: Tir 12. Nov 2013 20:22 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 21. Des 2008 19:29
Innlegg: 117
Bosted: Brumunddal
Skrot EDA ,jeg har vært dere flere ganger i år ikke noe problem. har fått grei pris på deler .fått gått rundt å lett selv.
Er best å avtale før man drar.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support