| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Salg av motorer https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=15042 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 1976kjell [ Man 14. Mar 2011 00:31 ] |
| Innleggets emne: | Salg av motorer |
Noen som vet om noen firmaer som selger amerikanske motorer i Norge? Det finnes sikkert mange, men noen som er kjent for at de selger det, og kanskje har et ok utvalg. |
|
| Forfatter: | Hakkannen [ Man 14. Mar 2011 01:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Minges selger i alle fall Chevrolet motorer, men bare så det er sagt, prisene er oppgitt uten moms, så ikke hopp i taket av glede med en gang |
|
| Forfatter: | 1976kjell [ Man 14. Mar 2011 02:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Takk for tipset, men det jeg er interessert i er Ford-motorer |
|
| Forfatter: | amcarfreak [ Man 14. Mar 2011 05:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Sarpsborg motor.. |
|
| Forfatter: | camaro78 [ Man 14. Mar 2011 20:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
madness power... |
|
| Forfatter: | 1976kjell [ Tir 15. Mar 2011 22:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Fant en ford 390 på internet til 14000,-. Original og uskrudd. Grei pris? |
|
| Forfatter: | JohnB [ Tir 15. Mar 2011 23:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
1976kjell skrev: Fant en ford 390 på internet til 14000,-. Original og uskrudd. Grei pris? Kommer ann på årsmodell og hvor komplett. Link? JohnB |
|
| Forfatter: | fatmanfab [ Ons 16. Mar 2011 02:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Jeg har en 429/460 motor uten aggregater til salgs . Dette er ett objekt . Skal være en 1969-70 modell . Pris kr.6500,- |
|
| Forfatter: | 1976kjell [ Tor 17. Mar 2011 01:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Her er linken: http://www.blocket.se/kronoberg/Ford_39 ... htm?ca=1_9 Min Galaxie som jeg snart blir å få har en 352 med 2 ports forgasser. Har ikke prøvde den enda, det kan jo hende den er sterk nok. Har snakket med sarpsborg motor og fått et pakketilbud på en 4 ports innsug, forgasser, kamaksling og andre nødvendige ting som f.eks pakninger på 10000,-. Vet ikke eksakt hvilke deler det er(Skal selfølgelig vite eksakt hvilken deler det er før jeg kjøper delene), men innsug og forgasser er vertfall edelbrock, delene er nye og passer 352-motoren. Grei pris? Vurdrere om jeg skal kjøpe delene eller 390, men det blir vel helst delene. Litt enklere jobb blir det, og da vet man hva man får. Et id-problem er også relatert til 390-motoren. Det er umulig å si om det er 352 eller 390, de har eksakt samme blokk utvendig, så dem eneste muligheten til å sjekke det er å skru av en topp og sjekke diameteren på en av sylindrene |
|
| Forfatter: | 57belair [ Tor 17. Mar 2011 08:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Riktig at det er umulig å si ifra utsiden, om det er 352 el 390. Men er vel event slaglengden du må sjekke, og ikke borring. |
|
| Forfatter: | 1976kjell [ Lør 19. Mar 2011 08:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Salg av motorer |
Jo, fikk det også bekreftet i et Ford-motor forum at slaglengden også kan brukes for å kontrollere hvilken motror det er |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|