Hei:)
Jeg har kjøpt en 69 mustang Mach-1 fra en kar i dallas først i november. bilen er betal, bill of sale er signert og selgeren hjalp meg med å ordne frakt av bilen med schumacher cargo logistics i houston. Frakt er betalt, og bilen skal sendes med container. sist jeg hørte fra schumacher usa var 18 desember. da manglet de en bil for å fylle opp containeren, og jeg skulle få sailing details uka etter. siden har jeg ikke hørt noe. har sendt et par mailer til joey smit på schumacher, en 12 januar og en idag, men har enda ikke fått noe svar. Very annoying...
Jeg har prøvd å finne ut hvem som er norsk agent for schumacher, men det har jeg heller ikke lyktes med. Gamle norske schumacher som nå er tilknyttet Titan internationals har ingen samarbeid men schumacher. Har snakka med motorships. De har heller ingenting med containerfrakt fra schumacher å gjøre. Alt jeg vet er at bilen skal komme i container til oslo havn en vakker dag... Jeg syntes de burde holde kundene bedre informert underveis. Bilen har stått jo der i 2 mnd nå.
Er det noen som har noe erfaring med å bruke schumacher usa direkte? Og er det noen som vet hvem som er agent i norge, eller hvem som håndterer container og dokumentene som følger bilen til Norge?
Mvh Jøran