|
Jeg brukte USA-konsulenten (han er her på forumet), og har ingenting å utsette på han.
Fikk Steve til å hente og besiktige bilen før pengene ble overlevert. i dette tilfellet var selger meget skeptisk når han fikk mail/tlf fra Norge, men da Steve ringte, løsnet det. Tror også selger har Ebay-vegring, bilen var aldri annonsert der. Husk at Brian tar fastpris, og ikke provisjon, så han er interessert i at du får den beste prisen.
Oppdaget med en gang at forstillinga var utslitt (alt byttet nå), men tror nok at veistandarden i USA, kontra Norge har mye å si for at Steve ikke nevnte dette som noe problem. Litt rust som ikke er tatt står nå for tur (områder på ca 10x10 cm), Fjerne AC som ikke funker og litt småtteri. Men etter det jeg ga for bilen, er det ingenting å si på det. Bilen er tross alt 40 år gammel! Jeg tror mange blir skuffa når de tror de har gjort et varp, så viser det seg at det faktisk er noe å gjøre på bilen. Vær realistisk, og husk "there no thing like a free lunch".
Har forøvrig veldig god kontakt med selger, som har gjort endel på bilen selv. Det han har gjort på den er gjort for at denne skulle være en "Keeper", men når det kommer små, blir ofte andre ting prioritert.
Bare PM meg om du vil ta en prat.
_________________ 69 Chevy Camaro X11, LS1 6-speed (project Stealth)
69 Chevy Camaro X44, LT1 (ex) 68 Plymouth Valiant, 383 Magnum(ex) 74 Ford Maverick, 302 (ex) 88 Chevy Astro (ex)
Non Athletic Sport Created Around Rednecks
|