AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Man 24. Aug 2026 08:29

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Gearheads hot rod shop!
InnleggSkrevet: Ons 31. Aug 2011 15:35 
Avlogget
Rookie
Rookie

Hei!

Har vært lite aktiv her den siste tiden(hatt masse å gjøre i mange retninger)

Men, nå ser det ut som jeg kan ha litt mer tid å litt mer kontroll på fritida:-)

Jeg har som sikkert mange vet her vært engasjert i Route V8 på Ilseng. Men vi har valgt å legge ned butikken på Ilseng(grunnet for høye utgifter å for lite marked i Hamarområdet for en slik type butikk(Leit da en virkelig trivdes med jobben)

Nå jobber jeg fulltid som bruktbilselger i Oslo på dagtid, men...

Jeg har mange gode kontakter, erfaring osv å ta med meg fra Route V8. og er vel en slik type som ikke vil gi helt slipp på det jeg har holdt på med der :)

Resultatet er....

Gearhead`s Hot Rod Shop!

Her vil du finne klær og effekter som bør passe inn hos mang en Amcarentusiast, 50s entusiasten, rockabillyfolket eller raggar`n
Jeg satser på klær til både dame og herre. Fortrinnsvis netthandel, og en å annen stand ute på treffene. I tillegg blir det en liten utstilling i min garasje i Løten :D

Jeg vil fortsatt jobbe med merkevarer som eks. Lucky 13, Steady osv, Men har nå i første omgang satset på ett merke som Rumble59
Dette er klær og effekter med solid forankring i den tradisjonelle Hot Rod og Custom kulturen/Rock & Roll/ Rockabilly :D

Med vesentlig lavere utgifter(ikke noen nevneverdige kostnader på lokale) ligger det også ann til lavere priser :D

Ett eks. Rumble59 jakke av høy kvalitet, med broderte ryggmotiv. kr 1099,- + evt frakt

Sjekk ut hva jeg kan levere, mail eller ring meg for mer info, spørsmål og ønsker(jeg er fleksibel å kan skaffe det meste)

www.gearheadshotrodshop.com

ps. nettsida er under utvikling.

Vedlegg:
rumble59_stevens_jacket.jpg
rumble59_stevens_jacket.jpg [ 12.13 KiB | Vist 2860 ganger ]
Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest