Hei!
Har vært lite aktiv her den siste tiden(hatt masse å gjøre i mange retninger)
Men, nå ser det ut som jeg kan ha litt mer tid å litt mer kontroll på fritida:-)
Jeg har som sikkert mange vet her vært engasjert i Route V8 på Ilseng. Men vi har valgt å legge ned butikken på Ilseng(grunnet for høye utgifter å for lite marked i Hamarområdet for en slik type butikk(Leit da en virkelig trivdes med jobben)
Nå jobber jeg fulltid som bruktbilselger i Oslo på dagtid, men...
Jeg har mange gode kontakter, erfaring osv å ta med meg fra Route V8. og er vel en slik type som ikke vil gi helt slipp på det jeg har holdt på med der
Resultatet er....
Gearhead`s Hot Rod Shop!
Her vil du finne klær og effekter som bør passe inn hos mang en Amcarentusiast, 50s entusiasten, rockabillyfolket eller raggar`n
Jeg satser på klær til både dame og herre. Fortrinnsvis netthandel, og en å annen stand ute på treffene. I tillegg blir det en liten utstilling i min garasje i Løten
Jeg vil fortsatt jobbe med merkevarer som eks. Lucky 13, Steady osv, Men har nå i første omgang satset på ett merke som Rumble59
Dette er klær og effekter med solid forankring i den tradisjonelle Hot Rod og Custom kulturen/Rock & Roll/ Rockabilly
Med vesentlig lavere utgifter(ikke noen nevneverdige kostnader på lokale) ligger det også ann til lavere priser
Ett eks. Rumble59 jakke av høy kvalitet, med broderte ryggmotiv. kr 1099,- + evt frakt
Sjekk ut hva jeg kan levere, mail eller ring meg for mer info, spørsmål og ønsker(jeg er fleksibel å kan skaffe det meste)
www.gearheadshotrodshop.comps. nettsida er under utvikling.