| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| varselblink https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=790 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | suburban76 [ Man 11. Sep 2006 17:04 ] |
| Innleggets emne: | varselblink |
varselblinken på min bil virker ikke,å det begynner å haste å få dette til,da bilen skal på eu neste mandag,noen som kan hjelpe? |
|
| Forfatter: | widing [ Man 11. Sep 2006 18:28 ] |
| Innleggets emne: | |
Har du sjekket varselblinkerens blinker som sitter i sikringsboksen? Står hverfall der på Blazer, så jeg regner med det er likt. Har du sjekket jordingen på bryteren på rattstammen? Har aldri vært borti at de sjekker varselblinken på EU da. |
|
| Forfatter: | suburban76 [ Man 11. Sep 2006 19:02 ] |
| Innleggets emne: | |
hvor er jordingen på bryteren plassert? |
|
| Forfatter: | widing [ Man 11. Sep 2006 20:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Du det husker jeg ikke, du må nok ta av rattet og se etter. |
|
| Forfatter: | suburban76 [ Tir 12. Sep 2006 14:20 ] |
| Innleggets emne: | |
får gjøre det da,noen som har noen tegninger,skjemaer av el anlegget i suburban? |
|
| Forfatter: | elcamino [ Tir 12. Sep 2006 14:27 ] |
| Innleggets emne: | |
Prøvd å skifte releet som sitter i sikrings boksen Det har jeg måttet skifte på flere biler |
|
| Forfatter: | suburban76 [ Tir 12. Sep 2006 16:59 ] |
| Innleggets emne: | |
nei har ikke prøvd å skiftet det,og hvordan kommer jeg meg inn i rattstammen?har skrudd av rattet men kommer ikke noe vei |
|
| Forfatter: | elcamino [ Tir 12. Sep 2006 17:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Hadde prøvd å skifte det runde metall releet som sitter i sikrings boksen først jeg. |
|
| Forfatter: | suburban76 [ Tir 12. Sep 2006 17:14 ] |
| Innleggets emne: | |
hvor får jeg tak i ett nytt da,ingen forhandlere her i nærheten |
|
| Forfatter: | suburban76 [ Tir 12. Sep 2006 17:14 ] |
| Innleggets emne: | |
og går det på det samme releet som vanlig blink? |
|
| Forfatter: | tigger [ Tir 12. Sep 2006 22:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Du har 2 stk releer der under en til venstre for bremsepedalen og en mellom brems og gass begge er runde og blanke Der passer den fra biltema art.nr 43134 koster 20kr stk det er samme rele som går til amazon 121,122 og volvo 142,144,145 burde gå lett å få tak i |
|
| Forfatter: | suburban76 [ Ons 13. Sep 2006 23:18 ] |
| Innleggets emne: | |
fikk tak i et åg nå virker varsel blinkersn |
|
| Forfatter: | elcamino [ Tor 14. Sep 2006 10:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Se der ja var ikke verre nei |
|
| Forfatter: | suburban76 [ Tor 14. Sep 2006 15:56 ] |
| Innleggets emne: | |
tror jeg må få noen som har biltema butikk i nærheten til å kjøpe noen releer å sende til meg,for her koster dem fra 100kr og oppover til 250 kr |
|
| Forfatter: | tigger [ Fre 15. Sep 2006 09:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Er det ikke noe mekonomen, bilextra eller lignende i nærheten?? De pleier ikke å være gærne på pris de heller ellers så har du det ønskede releet her http://www.biltema.no/products/product. ... emId=88105 |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|