AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 22:49

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: varselblink
InnleggSkrevet: Man 11. Sep 2006 17:04 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
varselblinken på min bil virker ikke,å det begynner å haste å få dette til,da bilen skal på eu neste mandag,noen som kan hjelpe?

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 11. Sep 2006 18:28 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Har du sjekket varselblinkerens blinker som sitter i sikringsboksen? Står hverfall der på Blazer, så jeg regner med det er likt. Har du sjekket jordingen på bryteren på rattstammen? Har aldri vært borti at de sjekker varselblinken på EU da.

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 11. Sep 2006 19:02 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
hvor er jordingen på bryteren plassert?

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 11. Sep 2006 20:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Du det husker jeg ikke, du må nok ta av rattet og se etter.

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 14:20 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
får gjøre det da,noen som har noen tegninger,skjemaer av el anlegget i suburban?

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 14:27 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Prøvd å skifte releet som sitter i sikrings boksen :?:
Det har jeg måttet skifte på flere biler

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 16:59 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
nei har ikke prøvd å skiftet det,og hvordan kommer jeg meg inn i rattstammen?har skrudd av rattet men kommer ikke noe vei

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 17:03 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Hadde prøvd å skifte det runde metall releet som sitter i sikrings boksen først jeg.

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 17:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
hvor får jeg tak i ett nytt da,ingen forhandlere her i nærheten

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 17:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
og går det på det samme releet som vanlig blink?

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 12. Sep 2006 22:36 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 02. Sep 2006 02:59
Innlegg: 68
Bosted: Fredrikstad
Du har 2 stk releer der under en til venstre for bremsepedalen og en mellom brems og gass begge er runde og blanke
Der passer den fra biltema art.nr 43134 koster 20kr stk det er samme rele som går til amazon 121,122 og volvo 142,144,145 burde gå lett å få tak i

_________________
Bilde
-91 subb, Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Medlem nr 5 Østfold Offroad Klubb http://www.offroadklubben.no
aktiv bruker http://www.pirate4x4.no http://www.offroad.no http://www.amcarforum.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 13. Sep 2006 23:18 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
fikk tak i et åg nå virker varsel blinkersn

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Sep 2006 10:02 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Se der ja :lol:
var ikke verre nei 8)

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14. Sep 2006 15:56 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 05. Sep 2006 19:38
Innlegg: 85
Bosted: Nordland, fauske
tror jeg må få noen som har biltema butikk i nærheten til å kjøpe noen releer å sende til meg,for her koster dem fra 100kr og oppover til 250 kr

_________________
Chevrolet Tahoe 5,3 2001
Chevrolet k2500 silverado 6.2D 1991 Solgt
Chevrolet Suburban 6.2D 1986 Solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Sep 2006 09:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 02. Sep 2006 02:59
Innlegg: 68
Bosted: Fredrikstad
Er det ikke noe mekonomen, bilextra eller lignende i nærheten?? De pleier ikke å være gærne på pris de heller ellers så har du det ønskede releet her http://www.biltema.no/products/product. ... emId=88105

_________________
Bilde
-91 subb, Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Medlem nr 5 Østfold Offroad Klubb http://www.offroadklubben.no
aktiv bruker http://www.pirate4x4.no http://www.offroad.no http://www.amcarforum.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support