| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ryggelys https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=308 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | chev1987 [ Søn 09. Apr 2006 14:08 ] |
| Innleggets emne: | Ryggelys |
Hei hei. Jeg lurer på en ting ang ryggelys. Jeg har en 1987 modell chevrolet beauville 5.0l. Tidligere eier Statens vegvesnet. Det er ikke montert noe ryggelys på bilen. Ikke ser jeg noe opplegg til det heller. Er det påbudt med ryggelys i Norge? . Jeg vet at hvis du har lys der, så skal dem fungere, men jeg har ikke noe i det hele tatt.
Takker for all hjelp. MVH Chev1987. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Søn 09. Apr 2006 14:17 ] |
| Innleggets emne: | |
På mange USA biler i Norge er det bygd om til blinklys, der hvor ryggelysene egentlig skal være. |
|
| Forfatter: | elcamino [ Søn 09. Apr 2006 17:30 ] |
| Innleggets emne: | |
Bilen mie er eugodkjent uten ryggelys,tror regelen er at hvis det er der skal det virke.Og er det ikke så er det ikke |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|