AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Capris rammenommer
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=28277
Side 1 av 1

Forfatter:  Chevakæll [ Man 04. Jul 2022 22:07 ]
Innleggets emne:  Capris rammenommer

Etter som jeg har skjønt så skal ramme nr på capris sitte forran oppå høyre rammevang , men finner de ikke å lurer ,er de ikke alle som har de ? Grunden til jeg lurer er for skal på eu kontroll å de har jo blitt helt nazi på detta ramme nr greiene nå så ,

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 10. Jul 2022 16:56 ]
Innleggets emne:  Re: Capris rammenommer

Det kan være risset inn, eller slått inn. Det kan også være totalt fraværende.

Det du kan gjøre er å ta kontakt med SVV i forkant av visning, og forklarer de utfordringen din.
Er man ydmyk, og ikke aggressiv, så er de som oftest behjelpelige.

Har selv kjørt biler på visning, hvor de ikke finner rammenummer, og faktisk slår det inn der og da.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/