AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=28127
Side 1 av 1

Forfatter:  Amund [ Tor 12. Nov 2020 11:50 ]
Innleggets emne:  Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa?

Er det noen som kjenner til om fabrikkgarantien på USA-Jaguarer er gyldig i Europa

Når jeg kikker på i-pace til salgs, så ser det ut til å være 5 års garanti på biler jeg ser er til salgs i USA, og jeg har sett 3 års garanti på biler til salgs i Europa.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 12. Nov 2020 12:41 ]
Innleggets emne:  Re: Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa?

Her vil jeg anbefale en telefon til Jaguar, og til forbrukerrådet.
De er nok de nærmeste til å svare på dette.

Forfatter:  doey [ Fre 13. Nov 2020 02:47 ]
Innleggets emne:  Re: Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa?

Tror du skal slite lenge med og få 5 års garanti på en sideimportert bil til en norsk forhandler desverre...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/