| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=28127 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Amund [ Tor 12. Nov 2020 11:50 ] |
| Innleggets emne: | Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa? |
Er det noen som kjenner til om fabrikkgarantien på USA-Jaguarer er gyldig i Europa Når jeg kikker på i-pace til salgs, så ser det ut til å være 5 års garanti på biler jeg ser er til salgs i USA, og jeg har sett 3 års garanti på biler til salgs i Europa. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 12. Nov 2020 12:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa? |
Her vil jeg anbefale en telefon til Jaguar, og til forbrukerrådet. De er nok de nærmeste til å svare på dette. |
|
| Forfatter: | doey [ Fre 13. Nov 2020 02:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: Er det fabrikkgarantien på USA-Jaguarer gyldig i Europa? |
Tror du skal slite lenge med og få 5 års garanti på en sideimportert bil til en norsk forhandler desverre... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|