AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Skiltramme til 30,3 x 8,5 cm?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=27647
Side 1 av 1

Forfatter:  Philinot [ Ons 25. Jul 2018 11:09 ]
Innleggets emne:  Skiltramme til 30,3 x 8,5 cm?

Hei,

Jeg har nylig fått godkjent og registrert en USA-import med lite smalt skilt foran og lite høyt skilt bak. Jeg prøver å finne en enkel sort skiltramme til skiltet foran som er str. 30,3 x 8,5 cm, men finner ingen verdens ting.

Noen som har peiling på hvem som kan ha dette?

Hilsen Philip

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/