| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Skiltramme til 30,3 x 8,5 cm? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=27647 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Philinot [ Ons 25. Jul 2018 11:09 ] |
| Innleggets emne: | Skiltramme til 30,3 x 8,5 cm? |
Hei, Jeg har nylig fått godkjent og registrert en USA-import med lite smalt skilt foran og lite høyt skilt bak. Jeg prøver å finne en enkel sort skiltramme til skiltet foran som er str. 30,3 x 8,5 cm, men finner ingen verdens ting. Noen som har peiling på hvem som kan ha dette? Hilsen Philip |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|