| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Nedregestreing av 2001 Tahoe https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26759 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Bolkasauen [ Tor 17. Des 2015 21:54 ] |
| Innleggets emne: | Nedregestreing av 2001 Tahoe |
Nokon som veit hva ein må gjera for å registrere ned frå c1 til personbil Har og hørt om att vektklassen skal hevast frå 3500 kg til 4499 kg stemmer dette ? |
|
| Forfatter: | Danielm [ Tor 17. Des 2015 22:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
skal vist bli lettere å nedregge over nyåret |
|
| Forfatter: | E_S [ Tor 24. Des 2015 20:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
Per i dag trenger man et godkjenningspapir og nye fjærer bak + visning på trafikkstasjon. Om man har litt tålmodighet vil trolig forskriften endres slik at man kan nedregistrere uten noe papir eller delebytte, kun vise bilen. Sånn det ser ut som da kan man også få den til totalvekt 3500 kg slik at man beholder høyere nyttelast enn om man får original totalvekt på 3085/3130 kg sånn det er i dag. |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Fre 25. Des 2015 03:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
Bare vent til over neste uke, allt blir så mye enklere. Hørte og at du slipper å drasse c1 bilen inn til eu hvert år også. |
|
| Forfatter: | Chevychase [ Lør 02. Jan 2016 23:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
Godt det blir gjort noe med disse idiot-reglene som mangler det meste av logikk og fornuft! At man må gjøre en fysisk endring for å regge NED sier det meste om byråkraters uendelige fantasi for å gjøre ting vanskelig... Alt har selvsagt handlet om noen avgiftskroner staten aldri fikk inn på disse bilene..... Godt å høre at ting skjer på fronten, sikkert til en proteststorm fra byråkratene og etatene... HO HO HO, vi koser oss |
|
| Forfatter: | Gleid [ Man 04. Jan 2016 10:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
Hmmm, hvis dette stemmer kan det kanskje lønne seg å kjøpe en c1 nå da? De vil kanskje stige i pris så fort det blir enklere å regge ned. Sent from my iPad using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Olav [ Tir 12. Jan 2016 09:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
Strengt tatt så er vel ikke PKK/ EU hvert å noe problem. Bilen skal jo være OK. Er værre med bompengene, eneste grunn til jeg klassa min -02 ned. |
|
| Forfatter: | v8power [ Ons 13. Jan 2016 00:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
Fritt fram å klasse ned nå. |
|
| Forfatter: | meduza18 [ Lør 06. Feb 2016 11:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nedregestreing av 2001 Tahoe |
E da bare å kjøre sin C1 bil til biltilsynet og klasse ned uten noen for for papir og fysisk endring? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|