AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Pontiac Firebird 1979 Trans Am Laksetrapp/sjalusi ønskes
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26578
Side 1 av 1

Forfatter:  harbroyn [ Søn 30. Aug 2015 11:47 ]
Innleggets emne:  Pontiac Firebird 1979 Trans Am Laksetrapp/sjalusi ønskes

Hei!
Mitt første innlegg, og min første amcar, så er ganske fersk i faget! 8)
Er det noen her inne som har en "laksetrapp / sjalusi" liggende?
Har sjekka litt på ebay, men frakten er altfor høg til å vurdere kjøp der.
Tar også imot tips hvor jeg evt. kan skaffe en sånn?:)

Takker!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/