| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Pontiac Firebird 1979 Trans Am Laksetrapp/sjalusi ønskes https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26578 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | harbroyn [ Søn 30. Aug 2015 11:47 ] |
| Innleggets emne: | Pontiac Firebird 1979 Trans Am Laksetrapp/sjalusi ønskes |
Hei! Mitt første innlegg, og min første amcar, så er ganske fersk i faget! Er det noen her inne som har en "laksetrapp / sjalusi" liggende? Har sjekka litt på ebay, men frakten er altfor høg til å vurdere kjøp der. Tar også imot tips hvor jeg evt. kan skaffe en sånn?:) Takker! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|