AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Paia russebil i garasjen
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26313
Side 1 av 1

Forfatter:  Kaputt [ Ons 13. Mai 2015 00:14 ]
Innleggets emne:  Paia russebil i garasjen

Hei!

Jeg har hatt æren av å ha en motorhavarert russebil, en 1985(ca) Dodge V8-350 RAM VAN stående i veien i garasjen et par-tre år. Plana mi er/var å få den gjenvunnet til spiker, kamstål eller hønsenetting.

Men så kom jeg til å tenke på følgende; jeg kunne evt. lage båttralle av ramma. Den ser OK ut, og hjulene er bra.
Her er spørsmålene jeg har til forumet:
a) Er det overkommelig å skille ramma fra karosseriet?
b) Er det skrudd eller sveisa?
c) Er idêen idiotisk?

Mvh
Kaputt

Forfatter:  Chevy63 [ Ons 13. Mai 2015 08:50 ]
Innleggets emne:  Re: Paia russebil i garasjen

Eller få tak i en gammel 318 og bytt ut den du har :?: Det er sikkert mulig å flytte kvist, innsug, tenning, etc. fra den motoren du har. Gjør du det ikke selv, så er det vel alltid noen som kan hjelpe deg. :)

Forfatter:  Kaputt [ Fre 15. Mai 2015 21:54 ]
Innleggets emne:  Re: Paia russebil i garasjen

Takk for tipset, men bilen er i alle henseender oppbrukt.

Får se om jeg spenner for traktoren, drar den ut av garasjen og velter den over på sida.
Det må vel gå an å skille ramma fra blekket?

Ingen her som har gjenbrukt ei slik ramme til henger eller båttralle?

K

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/