| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Paia russebil i garasjen https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26313 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Kaputt [ Ons 13. Mai 2015 00:14 ] |
| Innleggets emne: | Paia russebil i garasjen |
Hei! Jeg har hatt æren av å ha en motorhavarert russebil, en 1985(ca) Dodge V8-350 RAM VAN stående i veien i garasjen et par-tre år. Plana mi er/var å få den gjenvunnet til spiker, kamstål eller hønsenetting. Men så kom jeg til å tenke på følgende; jeg kunne evt. lage båttralle av ramma. Den ser OK ut, og hjulene er bra. Her er spørsmålene jeg har til forumet: a) Er det overkommelig å skille ramma fra karosseriet? b) Er det skrudd eller sveisa? c) Er idêen idiotisk? Mvh Kaputt |
|
| Forfatter: | Chevy63 [ Ons 13. Mai 2015 08:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Paia russebil i garasjen |
Eller få tak i en gammel 318 og bytt ut den du har |
|
| Forfatter: | Kaputt [ Fre 15. Mai 2015 21:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: Paia russebil i garasjen |
Takk for tipset, men bilen er i alle henseender oppbrukt. Får se om jeg spenner for traktoren, drar den ut av garasjen og velter den over på sida. Det må vel gå an å skille ramma fra blekket? Ingen her som har gjenbrukt ei slik ramme til henger eller båttralle? K |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|