AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

VIN-nummer Oldsmobile
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26248
Side 1 av 1

Forfatter:  Harald Georg [ Søn 19. Apr 2015 09:47 ]
Innleggets emne:  VIN-nummer Oldsmobile

Noen der ute som vet hvor VIN-nummeret er slått inn i ramma på Oldsmobile Delta 88 Royal Conv. 1974? Problemer med EU- kontroll. Bilen har gått i Norge i mange år. :?:

Forfatter:  AW-100 [ Søn 19. Apr 2015 10:29 ]
Innleggets emne:  Re: VIN-nummer Oldsmobile

På min-78 Dodge som var solgt NY I NORGE fikk jeg anmerket manglende VIN i ramma for 3 år siden. Jeg dro på Jula og kjøpte meg et pregesett og banka nr inn i ramma, godt synlig i motorrommet.


Sent from my iPad using Tapatalk

Forfatter:  v8power [ Man 20. Apr 2015 11:20 ]
Innleggets emne:  Re: VIN-nummer Oldsmobile

Jepp, slå inn på nytt.

Forfatter:  OldisEinart [ Man 27. Apr 2015 22:08 ]
Innleggets emne:  Re: VIN-nummer Oldsmobile

Det kan hende det står på førersiden, på oversiden av rammen før eller ettter akslingen, kan muligens sjå det via speil, berre ett forslag da dette bildene er fra en olds 442 ramme.

Kan hende det er bare 1 eller 2.. En begyndelse å se etter hvertfall..

Kan skjekke på min b body i morgen om eg finner det bak siden den er i luften nå.

Bilde

Bilde

Enda ett forslag

Bilde

Forfatter:  tommys [ Ons 29. Apr 2015 10:51 ]
Innleggets emne:  Re: VIN-nummer Oldsmobile

ikke alle som har det innslått faktisk....

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/