| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Dodge ram 2500 2003 model https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26057 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | steinsland [ Lør 21. Feb 2015 23:11 ] |
| Innleggets emne: | Dodge ram 2500 2003 model |
Har ein Dodge ram med cummins disel , den vibrere ved pådrag slipper gasspedalen og kjøre uten pådrag så virker det ok ,tråkker igjen på pedalen og bilen virker som den ikkje er heilt med . Vis eg tråkker til så går den som eit skudd. Men vibrerer på pedalen du kjenner liksom at bilen vibrerer noe . Har skiftet disel filter og fødepumpe, luftfilter, er det noen som kan ha peiling ka som er galt . Mvh Steinsland |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|