AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Dodge ram 2500 2003 model
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=26057
Side 1 av 1

Forfatter:  steinsland [ Lør 21. Feb 2015 23:11 ]
Innleggets emne:  Dodge ram 2500 2003 model

Har ein Dodge ram med cummins disel , den vibrere ved pådrag slipper gasspedalen og kjøre uten pådrag så virker det ok ,tråkker igjen på pedalen og bilen virker som den ikkje er heilt med . Vis eg tråkker til så går den som eit skudd. Men vibrerer på pedalen du kjenner liksom at bilen vibrerer noe . Har skiftet disel filter og fødepumpe, luftfilter, er det noen som kan ha peiling ka som er galt .
Mvh Steinsland

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/