AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 22:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: skifte av cabriolet trekk
InnleggSkrevet: Lør 27. Des 2014 14:54 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:38
Innlegg: 22
Bosted: brattvåg
Noen som har tips om noen som er dyktige til å skifte cabtrekk? Helst i møre området.
Corvette c2

_________________
1964 corvette cab
1968 Nova, 4 dørs
1970 mustang 429
1984 Granada 2.8 injection


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 27. Des 2014 19:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 07. Des 2013 07:14
Innlegg: 381
Bosted: østlandet
Selvgjort er vellgjort, fikk du ikke med deg CD'en når du kjøpte nytt trekk?

_________________
Bilde

“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
― Margaret Thatcher


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 27. Des 2014 22:13 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:38
Innlegg: 22
Bosted: brattvåg
Nei gjorde ikke det,finner vel på ebay.

_________________
1964 corvette cab
1968 Nova, 4 dørs
1970 mustang 429
1984 Granada 2.8 injection


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 28. Des 2014 09:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 07. Des 2013 07:14
Innlegg: 381
Bosted: østlandet
Vil anbefale deg å selv demontere trekket fra ramma, og deretter sende kalesje-ramma til sand/glass-blåsing, grunning, lakkering.
Burde ikke bruke spraybokser på ramma, bruk skikkelig lakk. Deretter kan man jo få andre til å montere det hele, om man vil.

Men om du søker etter en "spesialist" på området, kan du jo prøve corvette-klubben, tror ikke dem gror på trær.
I sverige finnes det et firma som er spsialister på dette, du kan jo kontakte dem, og kansje avtale et bytte til våren.
Altså, du bare bytter inn det gamle mot et nytt, burde gå fint å sende slikt.

_________________
Bilde

“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
― Margaret Thatcher


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support