| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hobby https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=25837 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | BigDooley [ Tir 16. Des 2014 02:42 ] |
| Innleggets emne: | om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hobby |
da har de ikke sett eller opplevd mye http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54265607&searchclickthrough=true |
|
| Forfatter: | Karmann [ Tir 16. Des 2014 03:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob |
Det er jo helt vanvittig men det syns sikkert golferne om oss også |
|
| Forfatter: | Tiger [ Tir 16. Des 2014 09:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob |
Sikkert fin til sveiseflasker også, det blir tøft stuk med flaskene bikka litt bakover og sånn. Muligens best og oppgradere den i carbon da flaskene er så tunge. :O) |
|
| Forfatter: | BigDooley [ Tir 16. Des 2014 14:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob |
Verst av alt, de kaller golf for sport. Tralla har i tillegg elektrisk motor, og mange er så late at de må kjøre rundt på gressplenen i elektriske biler. |
|
| Forfatter: | Danielm [ Ons 17. Des 2014 23:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob |
får mye deler for 20 laken hehe |
|
| Forfatter: | BigDooley [ Tor 18. Des 2014 08:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob |
Danielm skrev: får mye deler for 20 laken hehe Sjekk ut hva en helt vanlig nøkkel til en hvilken som helst ferrari koster, alt er relativt. |
|
| Forfatter: | Danielm [ Tor 18. Des 2014 21:38 ] |
| Innleggets emne: | Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob |
joda.men det er også dyrt. mye nyttig jeg kunne fått for de pengene. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|