AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hobby
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=25837
Side 1 av 1

Forfatter:  BigDooley [ Tir 16. Des 2014 02:42 ]
Innleggets emne:  om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hobby

da har de ikke sett eller opplevd mye
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54265607&searchclickthrough=true

Forfatter:  Karmann [ Tir 16. Des 2014 03:21 ]
Innleggets emne:  Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob

Det er jo helt vanvittig men det syns sikkert golferne om oss også :)

Forfatter:  Tiger [ Tir 16. Des 2014 09:20 ]
Innleggets emne:  Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob

Sikkert fin til sveiseflasker også, det blir tøft stuk med flaskene bikka litt bakover og sånn.
Muligens best og oppgradere den i carbon da flaskene er så tunge.
:O)

Forfatter:  BigDooley [ Tir 16. Des 2014 14:46 ]
Innleggets emne:  Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob

Verst av alt, de kaller golf for sport. Tralla har i tillegg elektrisk motor, og mange er så late at de må kjøre rundt på gressplenen i elektriske biler.

Forfatter:  Danielm [ Ons 17. Des 2014 23:18 ]
Innleggets emne:  Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob

får mye deler for 20 laken hehe

Forfatter:  BigDooley [ Tor 18. Des 2014 08:52 ]
Innleggets emne:  Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob

Danielm skrev:
får mye deler for 20 laken hehe

Sjekk ut hva en helt vanlig nøkkel til en hvilken som helst ferrari koster, alt er relativt.

Forfatter:  Danielm [ Tor 18. Des 2014 21:38 ]
Innleggets emne:  Re: om noen her skulle tro de har en kjedelig og kostbar hob

joda.men det er også dyrt. mye nyttig jeg kunne fått for de pengene.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/