| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Vinduspakning https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=25817 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 350v8 [ Tir 09. Des 2014 19:11 ] |
| Innleggets emne: | Vinduspakning |
Hei. Er på jakt etter pakning til side vinduet bak på bilen(trekantvindu). Bilen er en Chevrolet (Malibu) Chevelle 1974 mod 4 dør. Finner en del pakninger til dører og slikt til bilen opp til 72 mod. Håper noen har et forslag til pakning som kan brukes eller ett tips om hvor eg kan henvende meg. På forhånd takk for svar. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|