AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 22:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Skjøte brekkwire
InnleggSkrevet: Fre 05. Des 2014 20:56 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 10. Jul 2008 12:32
Innlegg: 33
Bosted: Buskerud
Jeg må skjøte eller feste en gjengebolt på wire til brekket, da dette er bygd om i forhold til originalt. Men jeg finner ingen som kan gjøre dette. Har søkt og ringt flere firmaer som jeg trodde kunne hjelpe, men har ikke fått tak i noen som kan gjøre dette. Finner heller ikke wireklemmer som kan brukes. Wire er drøye 2 mm tykk.
Noen som har tips/vet om noen som kan skjøte wire, eller hvor man kan få kjøpt wireklemmer for skjøting ?
På forhånd takk for hjelp.

_________________
Bella


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skjøte brekkwire
InnleggSkrevet: Fre 05. Des 2014 22:27 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 28. Okt 2007 13:23
Innlegg: 831
Bosted: Hommelvik, (trondheim)
Wurth har wirelåser.

_________________
65 Chevy Chevelle street legal bil
56 Chevy 210 Bel Air
67 Chevy Impala med ls1 og 4l60e
68 Chevy Camaro
08 Chevy Tahoe


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skjøte brekkwire
InnleggSkrevet: Lør 06. Des 2014 00:31 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 14. Jun 2006 08:40
Innlegg: 192
Bosted: Skedsmo
Jeg skjøtte en brekkwire en gang ved å MIG-sveise endene til en platebit. Det holdt så lenge jeg hadde bilen.

_________________
1989 Astro CL 4WDprosjekt/delebil? Til salgs
1989 Astro V8 TPI prosjekt. Godkjent. Til salgs
1992 Astro AWD shorty
2004 Astro AWD LPG


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skjøte brekkwire
InnleggSkrevet: Lør 06. Des 2014 17:25 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 10. Jul 2008 12:32
Innlegg: 33
Bosted: Buskerud
Takk for svar, jeg fant en løsning

_________________
Bella


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skjøte brekkwire
InnleggSkrevet: Søn 07. Des 2014 14:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 07. Des 2013 07:14
Innlegg: 381
Bosted: østlandet
perhk skrev:
Takk for svar, jeg fant en løsning

Vil du dele det med oss da?

_________________
Bilde

“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
― Margaret Thatcher


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skjøte brekkwire
InnleggSkrevet: Søn 07. Des 2014 15:28 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 10. Jul 2008 12:32
Innlegg: 33
Bosted: Buskerud
Jada, deler gjerne løsningen. Fant en brekkvire hos Summit hvor det er mulig å feste enden på gjengestang med to z-skruer, så da slipper jeg å skjøte. Kosten en del, men gjør det enkelt.

_________________
Bella


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support