AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Anbefale PT Cruiser ?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=25430
Side 1 av 1

Forfatter:  tommys [ Tor 28. Aug 2014 06:54 ]
Innleggets emne:  Anbefale PT Cruiser ?

Noen med erfaring på PT Cruiser ?
Vurderer å kjøpe en...
Er det noe negativt ?
Hva med 2 ltr og automat ?
Er det noe å ha ?
Hvem produserer drivverket ?
Ønsker ris og ros..
Pft.

Forfatter:  Hotrodder [ Fre 29. Aug 2014 13:11 ]
Innleggets emne:  Re: Anbefale PT Cruiser ?

Sjekk sittestillingen.

Forfatter:  Galaxie [ Tor 04. Sep 2014 10:57 ]
Innleggets emne:  Re: Anbefale PT Cruiser ?

Har hatt en 2001 2.0 l Aut.
God å kjøre, men virker litt lat. Men er jo en Cruiser :wink:
Målte aldri selv, men de er kjent for ikke på være de rimligste på mila.
Vanlige feil jeg vet om er multibryteren og sensorer til ABS.
Dyrt i Norge, men billig fra England hvor det lønner seg å handle deler.
(USA har ikke samme bryter som europeiske PT cruisere pga de ikke har tåkelys bak i US)
Endeledd måtte også byttes på hver EU kontroll.
Anbefaler å søke opp Ptcruiserclub sweden forumet. Der ser man fort hvike problemer som går igjen.
Men en morsom bil er det som vekker oppsikt overalt :)

Forfatter:  tommys [ Tor 04. Sep 2014 13:27 ]
Innleggets emne:  Re: Anbefale PT Cruiser ?

takker for svar

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/