| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Anbefale PT Cruiser ? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=25430 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | tommys [ Tor 28. Aug 2014 06:54 ] |
| Innleggets emne: | Anbefale PT Cruiser ? |
Noen med erfaring på PT Cruiser ? Vurderer å kjøpe en... Er det noe negativt ? Hva med 2 ltr og automat ? Er det noe å ha ? Hvem produserer drivverket ? Ønsker ris og ros.. Pft. |
|
| Forfatter: | Hotrodder [ Fre 29. Aug 2014 13:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Anbefale PT Cruiser ? |
Sjekk sittestillingen. |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 04. Sep 2014 10:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Anbefale PT Cruiser ? |
Har hatt en 2001 2.0 l Aut. God å kjøre, men virker litt lat. Men er jo en Cruiser Målte aldri selv, men de er kjent for ikke på være de rimligste på mila. Vanlige feil jeg vet om er multibryteren og sensorer til ABS. Dyrt i Norge, men billig fra England hvor det lønner seg å handle deler. (USA har ikke samme bryter som europeiske PT cruisere pga de ikke har tåkelys bak i US) Endeledd måtte også byttes på hver EU kontroll. Anbefaler å søke opp Ptcruiserclub sweden forumet. Der ser man fort hvike problemer som går igjen. Men en morsom bil er det som vekker oppsikt overalt |
|
| Forfatter: | tommys [ Tor 04. Sep 2014 13:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Anbefale PT Cruiser ? |
takker for svar |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|