AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Festemiddel for dørlister
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=25403
Side 1 av 1

Forfatter:  skogbjørn [ Ons 20. Aug 2014 17:35 ]
Innleggets emne:  Festemiddel for dørlister

Hei!

Jeg har nettopp bestilt meg nye dørlister til min 1970 Buick Estate Wagon. Listene kommer med små plastplugger som festes i døra, men jeg regner med at de også skal "limes" til døra for god tetting? Hva slags tettemiddel/fugemasse bør brukes? Jeg ser at det er nevnt noe 3M Adhesive eller lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forfatter:  Chevy63 [ Ons 20. Aug 2014 21:03 ]
Innleggets emne:  Re: Festemiddel for dørlister

3M Weatherstreap sealent black part nr. 051135

Hvor kjøpte du listene dine?

Forfatter:  skogbjørn [ Ons 20. Aug 2014 21:05 ]
Innleggets emne:  Re: Festemiddel for dørlister

Hvor får man kjøpt de? De som driver med bilglass?

Jeg bestilte fra http://www.classicbuicks.com/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forfatter:  Chevy63 [ Tor 21. Aug 2014 07:06 ]
Innleggets emne:  Re: Festemiddel for dørlister

Sarpsborg Motor el. lignende har sikkert. Wurth kanskje? Kjøpte min i USA, men har kjøpt før hos Steinar Stolen, på Rasta.

Forfatter:  Olav [ Søn 24. Aug 2014 21:33 ]
Innleggets emne:  Re: Festemiddel for dørlister

Tec7

Forfatter:  skogbjørn [ Søn 24. Aug 2014 21:59 ]
Innleggets emne:  Re: Festemiddel for dørlister

Hvor får man kjøpt det?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forfatter:  AW-100 [ Søn 24. Aug 2014 22:36 ]
Innleggets emne:  Re: Festemiddel for dørlister

Tec7 får du hos alle byggevareforretninger f.ex.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/