| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Festemiddel for dørlister https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=25403 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | skogbjørn [ Ons 20. Aug 2014 17:35 ] |
| Innleggets emne: | Festemiddel for dørlister |
Hei! Jeg har nettopp bestilt meg nye dørlister til min 1970 Buick Estate Wagon. Listene kommer med små plastplugger som festes i døra, men jeg regner med at de også skal "limes" til døra for god tetting? Hva slags tettemiddel/fugemasse bør brukes? Jeg ser at det er nevnt noe 3M Adhesive eller lignende. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Chevy63 [ Ons 20. Aug 2014 21:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Festemiddel for dørlister |
3M Weatherstreap sealent black part nr. 051135 Hvor kjøpte du listene dine? |
|
| Forfatter: | skogbjørn [ Ons 20. Aug 2014 21:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Festemiddel for dørlister |
Hvor får man kjøpt de? De som driver med bilglass? Jeg bestilte fra http://www.classicbuicks.com/ Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Chevy63 [ Tor 21. Aug 2014 07:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Festemiddel for dørlister |
Sarpsborg Motor el. lignende har sikkert. Wurth kanskje? Kjøpte min i USA, men har kjøpt før hos Steinar Stolen, på Rasta. |
|
| Forfatter: | Olav [ Søn 24. Aug 2014 21:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: Festemiddel for dørlister |
Tec7 |
|
| Forfatter: | skogbjørn [ Søn 24. Aug 2014 21:59 ] |
| Innleggets emne: | Re: Festemiddel for dørlister |
Hvor får man kjøpt det? Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Søn 24. Aug 2014 22:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Festemiddel for dørlister |
Tec7 får du hos alle byggevareforretninger f.ex. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|