| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Gammal dodgevan starter ikke https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24871 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Ranchero [ Fre 02. Mai 2014 13:43 ] |
| Innleggets emne: | Gammal dodgevan starter ikke |
Jeg skulle teste her om dagen om dodge'n startet, det gjør den ikke. Den kjinner bare når girvelgeren står i nøytral, ikke i park. Noen som veit å dette artige fenomenet skyldes? |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Fre 02. Mai 2014 14:09 ] |
| Innleggets emne: | Gammal dodgevan starter ikke |
Kan være alt mulig. Bensin har rent tilbake i tanken, og bensinpumpa får ikke tak på luft. Fyll forgasseren og se om den tenner. At den bare kjinner i N er bare feil på ledninga til startsperra på P, og så lenge den kjinner så skal den kunne tenne. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Ranchero [ Fre 02. Mai 2014 15:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Gammal dodgevan starter ikke |
Ok, jeg fylte bensin i forgasseren, pleier alltid å gjøre det, så jeg sparer batteriet for strøm og den kantenne fortere. Jeg flytta over ledningsnettet på denne maxivanen ifjor, så da spørs det om det ikke er et elektrisk problem med denne startsperra som du sier, hvor leter jeg for å finne den, er det nede på kassa og kontakta der? |
|
| Forfatter: | Bippe [ Fre 02. Mai 2014 21:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Gammal dodgevan starter ikke |
Start sperra sitter på kassa. Virker den i nøytral og ikke i park må du justere gir overføringa litt. |
|
| Forfatter: | Ranchero [ Lør 03. Mai 2014 01:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Gammal dodgevan starter ikke |
Ok,takker for svar |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|