| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Blazer k5 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24750 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | ståle240 [ Lør 05. Apr 2014 23:03 ] |
| Innleggets emne: | Blazer k5 |
Hvordan er disse å kjøre i forhold til en Suburban? |
|
| Forfatter: | Danielm [ Søn 06. Apr 2014 09:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Blazer k5 |
årsmodell tenker du på? hvis du du tenker blazer k5 som har samme karroseri som suburban så er dem akkurat som å kjøre en suburban. bare at dem er kortere |
|
| Forfatter: | ståle240 [ Søn 06. Apr 2014 12:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Blazer k5 |
Da er det ikke farlig viss de er like komfortable som en sub;) |
|
| Forfatter: | Danielm [ Søn 06. Apr 2014 20:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: Blazer k5 |
e jo samme biln egentlig k5. bare at den har 2 døra mindre og e kortere og har 6 bolt akslinga. men ellers e dem lik |
|
| Forfatter: | ståle240 [ Søn 06. Apr 2014 20:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Blazer k5 |
Tenkte kanskje de ble litt "stivere" å kjøre.Har kjørt kort pajero,å synes ikke den var så god som de lange utgavene.. |
|
| Forfatter: | Danielm [ Søn 06. Apr 2014 20:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Blazer k5 |
det som bestem kor stiv dem e e jo korsn stivhetsgrad det e på demperan som står på. hadde en annen suburban før og der va demperan gåen. bestilte nye og fikk nån som va HEILT stiv. va grusomt i hullan. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|