AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Blazer k5
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24750
Side 1 av 1

Forfatter:  ståle240 [ Lør 05. Apr 2014 23:03 ]
Innleggets emne:  Blazer k5

Hvordan er disse å kjøre i forhold til en Suburban?

Forfatter:  Danielm [ Søn 06. Apr 2014 09:44 ]
Innleggets emne:  Re: Blazer k5

årsmodell tenker du på?

hvis du du tenker blazer k5 som har samme karroseri som suburban så er dem akkurat som å kjøre en suburban. bare at dem er kortere

Forfatter:  ståle240 [ Søn 06. Apr 2014 12:22 ]
Innleggets emne:  Re: Blazer k5

Da er det ikke farlig viss de er like komfortable som en sub;)

Forfatter:  Danielm [ Søn 06. Apr 2014 20:33 ]
Innleggets emne:  Re: Blazer k5

e jo samme biln egentlig k5. bare at den har 2 døra mindre og e kortere og har 6 bolt akslinga. men ellers e dem lik

Forfatter:  ståle240 [ Søn 06. Apr 2014 20:37 ]
Innleggets emne:  Re: Blazer k5

Tenkte kanskje de ble litt "stivere" å kjøre.Har kjørt kort pajero,å synes ikke den var så god som de lange utgavene..

Forfatter:  Danielm [ Søn 06. Apr 2014 20:51 ]
Innleggets emne:  Re: Blazer k5

det som bestem kor stiv dem e e jo korsn stivhetsgrad det e på demperan som står på. hadde en annen suburban før og der va demperan gåen. bestilte nye og fikk nån som va HEILT stiv. va grusomt i hullan.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/