| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Buick Grand National 1987 PRISANTYDNING https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24735 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | WOLD [ Tor 03. Apr 2014 13:19 ] |
| Innleggets emne: | Buick Grand National 1987 PRISANTYDNING |
Importerte i 2009 en Buick Grand National 1987 fra USA. En eier før meg. Illinois. Ikke vinterkjørt. Egen garasje. 40 000 miles. Helt original med unntak av GNX originalt effektanlegg ettermontert i 2010. T-tak. I meget pen original stand og uten mangler. Den er til og med lakkert i svart;P Bilen har stått uten skilter i min garasje siden 2009. Kun momset inn, ikke skilter. Vurderer å selge bilen. Usikker på om det er lurt å vente til den er veteran og kan selges med skilter og eu-godkjenning. Spørsmål: Hva lønner seg? Selge nå eller vente til den er veteran? Håper på tilbakemeldinger! |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Tor 03. Apr 2014 14:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Grand National 1987 PRISANTYDNING |
Er nok alltid lettest å få solgt en bil på skilter, og høyest salgsverdi. Sjekk på toll.no hva det vil koste å få på skilter, nå er det jo bruksfradrag på engangsavgiften hele veien til 30! Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | v8power [ Fre 04. Apr 2014 22:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Grand National 1987 PRISANTYDNING |
Ikke så gale med avgifter nå. Vanskelig å si. Når de blir veteran vil det antagelig komme flere for salg, sånn sett kan det nokvære lurt å selge nå bår det ikke "finnes noen andre" på markedet. En så spesiell bil som det kan sikkert selges som den er uten skilter vil jeg tro. Verdi vil jeg ikke gjette på. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|