AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

hadde jeg bare hatt de pengene NÅ!
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24542
Side 1 av 1

Forfatter:  BigDooley [ Lør 01. Mar 2014 05:58 ]
Innleggets emne:  hadde jeg bare hatt de pengene NÅ!

Denne ville jeg kjøpt om økonomien tillot det, eller vil noen kjøpe crewcab-dually'en min?
http://www.finn.no/finn/car/import/obje ... rough=true

Forfatter:  rokkern [ Søn 02. Mar 2014 03:39 ]
Innleggets emne:  Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ!

Høy vil ha faktor på den der ja !:)

Forfatter:  Hanssen [ Søn 02. Mar 2014 04:35 ]
Innleggets emne:  Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ!

Er sånne biler som er drivkraften for unggutter som meg når det gjelder å gjøre det bra på skolen:smile: Kjempetøff bil 8-)

Forfatter:  Sturmtiger [ Søn 02. Mar 2014 05:10 ]
Innleggets emne:  Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ!

Hanssen skrev:
Er sånne biler som er drivkraften for unggutter som meg når det gjelder å gjøre det bra på skolen:smile: Kjempetøff bil 8-)

Trodde jeg var den yngste på forumet her, er "bare" 24 haha.

Men ja, fin bil det der.

Forfatter:  Hanssen [ Søn 02. Mar 2014 06:24 ]
Innleggets emne:  Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ!

Er 18 jeg da, og jobber for å få råd til den første usa-bilen i disse dager :P Og når man ser sånne tøffe biler får man jo lyst til å dra på litt for å få realisert moroa 8-)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/