| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| hadde jeg bare hatt de pengene NÅ! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24542 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | BigDooley [ Lør 01. Mar 2014 05:58 ] |
| Innleggets emne: | hadde jeg bare hatt de pengene NÅ! |
Denne ville jeg kjøpt om økonomien tillot det, eller vil noen kjøpe crewcab-dually'en min? http://www.finn.no/finn/car/import/obje ... rough=true |
|
| Forfatter: | rokkern [ Søn 02. Mar 2014 03:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ! |
Høy vil ha faktor på den der ja !:) |
|
| Forfatter: | Hanssen [ Søn 02. Mar 2014 04:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ! |
Er sånne biler som er drivkraften for unggutter som meg når det gjelder å gjøre det bra på skolen:smile: Kjempetøff bil |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Søn 02. Mar 2014 05:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ! |
Hanssen skrev: Er sånne biler som er drivkraften for unggutter som meg når det gjelder å gjøre det bra på skolen:smile: Kjempetøff bil Trodde jeg var den yngste på forumet her, er "bare" 24 haha. Men ja, fin bil det der. |
|
| Forfatter: | Hanssen [ Søn 02. Mar 2014 06:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: hadde jeg bare hatt de pengene NÅ! |
Er 18 jeg da, og jobber for å få råd til den første usa-bilen i disse dager |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|