| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Chevy pickup, med dobble drivstoff-tanker https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24538 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | BigDooley [ Fre 28. Feb 2014 15:55 ] |
| Innleggets emne: | Chevy pickup, med dobble drivstoff-tanker |
Er det noen som vet hvordan systemet med dobble drivstoff-tanker fungerer? Det er i tillegg en bryter på dashboard'et, bryteren står normalt i midtstilling. Forstår ikke helt hvordan dette systemet fungerer, om noen her vet i detalj??? |
|
| Forfatter: | wictor jr sbc [ Fre 28. Feb 2014 23:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy pickup, med dobble drivstoff-tanker |
vippen te venstre og du brukar venstre tank og målarn viser venstre tank. vippen te høgre og du brukar høgre tank og målarn viser høgre tank. er ein magnetventil som sjaltar mellom tankane,diesel og retur |
|
| Forfatter: | v8power [ Lør 01. Mar 2014 00:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy pickup, med dobble drivstoff-tanker |
Skal ikke være noe midtstilling.kansje feil bryter? |
|
| Forfatter: | BigDooley [ Lør 01. Mar 2014 04:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy pickup, med dobble drivstoff-tanker |
wictor jr sbc skrev: vippen te venstre og du brukar venstre tank og målarn viser venstre tank. vippen te høgre og du brukar høgre tank og målarn viser høgre tank. er ein magnetventil som sjaltar mellom tankane,diesel og retur Takker så mye, nå skjønner jeg det. Kjekt igrunnen med dette systemet, avgift-diesel i tank nr 1 og avgiftsfri i tank nr 2, Bør være legalt også å kunne velge avgiftsfri fueltank på privat vei. |
|
| Forfatter: | BigDooley [ Lør 01. Mar 2014 10:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: Chevy pickup, med dobble drivstoff-tanker |
@wictor jr sbc Da vet du kansje hva ventilen/bryteren som sitter ved venstre siden av førersete er til også da???? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|