AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 22:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 28. Feb 2014 15:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 07. Des 2013 07:14
Innlegg: 381
Bosted: østlandet
Er det noen som vet hvordan systemet med dobble drivstoff-tanker fungerer?
Det er i tillegg en bryter på dashboard'et, bryteren står normalt i midtstilling.
Forstår ikke helt hvordan dette systemet fungerer, om noen her vet i detalj???

_________________
Bilde

“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
― Margaret Thatcher


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 28. Feb 2014 23:37 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tor 31. Jan 2013 01:15
Innlegg: 242
vippen te venstre og du brukar venstre tank og målarn viser venstre tank.
vippen te høgre og du brukar høgre tank og målarn viser høgre tank.
er ein magnetventil som sjaltar mellom tankane,diesel og retur

_________________
68 camaro,straks ferdig
86 gmc big dualy.6,2 diesel
94 suburban,dele bil
76 monte carlo,prosjektbil
89 econline,prosjekt,delebil
06 merce avantgard,konebil
99 avensis,konebil
59 thames e300 prosjekt
71 toyota crown pick up,prosjekt
95 starcraft,delebil.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 01. Mar 2014 00:16 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Søn 27. Jan 2008 20:48
Innlegg: 2838
Bosted: Bergen
Skal ikke være noe midtstilling.kansje feil bryter?

_________________
Forhjulstrekk er feminint
To much rice makes me sick!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 01. Mar 2014 04:52 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 07. Des 2013 07:14
Innlegg: 381
Bosted: østlandet
wictor jr sbc skrev:
vippen te venstre og du brukar venstre tank og målarn viser venstre tank.
vippen te høgre og du brukar høgre tank og målarn viser høgre tank.
er ein magnetventil som sjaltar mellom tankane,diesel og retur

Takker så mye, nå skjønner jeg det.
Kjekt igrunnen med dette systemet, avgift-diesel i tank nr 1 og avgiftsfri i tank nr 2,
Bør være legalt også å kunne velge avgiftsfri fueltank på privat vei.

_________________
Bilde

“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
― Margaret Thatcher


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 01. Mar 2014 10:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 07. Des 2013 07:14
Innlegg: 381
Bosted: østlandet
@wictor jr sbc
Da vet du kansje hva ventilen/bryteren som sitter ved venstre siden av førersete er til også da????

_________________
Bilde

“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
― Margaret Thatcher


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support