| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Chevy g30 varmeapparat https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24525 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | keirikl [ Ons 26. Feb 2014 14:47 ] |
| Innleggets emne: | Chevy g30 varmeapparat |
Hei! I høst gikk jeg og noen kamerater til innkjøp av en G30 6.2 1992 modell gått som russebil i 2 år. Så hadde vi den på EU-godkjenning for litt siden, der fikk vi feil at det ikke er varmeapparat: "Betjeningsinnretning som er nødvendig for sikker drift av kjøretøyet- virker ikke riktig (2) --> Varm luft/air condition varmeapparat" Altså Air Conidition motoren blåser osv, men det er noen avkappa rør i motorrommet og de har skrudd en metall plate over plastikkboksen, som blåser. Litt vanskelig å forklare. Det jeg lurer på er om noen kan forklare meg hvordan hele Air Condition pluss varmeapparat skal se ut? Skal prøve å få lagt ut bilde i løpet av dagen av Air Condition i motorrommet. Takk for alle svar |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|