AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Chevy g30 varmeapparat
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24525
Side 1 av 1

Forfatter:  keirikl [ Ons 26. Feb 2014 14:47 ]
Innleggets emne:  Chevy g30 varmeapparat

Hei! I høst gikk jeg og noen kamerater til innkjøp av en G30 6.2 1992 modell gått som russebil i 2 år. Så hadde vi den på EU-godkjenning for litt siden, der fikk vi feil at det ikke er varmeapparat:

"Betjeningsinnretning som er nødvendig for sikker drift av kjøretøyet- virker ikke riktig (2) --> Varm luft/air condition varmeapparat"

Altså Air Conidition motoren blåser osv, men det er noen avkappa rør i motorrommet og de har skrudd en metall plate over plastikkboksen, som blåser. Litt vanskelig å forklare. Det jeg lurer på er om noen kan forklare meg hvordan hele Air Condition pluss varmeapparat skal se ut?

Skal prøve å få lagt ut bilde i løpet av dagen av Air Condition i motorrommet.

Takk for alle svar :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/