| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| spm chevy van registrert som russebil/camping. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=24421 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | meduza18 [ Lør 08. Feb 2014 12:22 ] |
| Innleggets emne: | spm chevy van registrert som russebil/camping. |
Hej Skal nå gå til innkjöp av en chevy van som er regisrert som Russe/camping, har vert russebil. Står på statensvegvesen.no "person/camping" Bilen har 4 kapteinstolef og en sofa bak, den er registrert 6 sitteplasser. Er det mulig for meg og ta ut to stoler, vill ha lasteplass. , og kjöre med det? Eller er det noen regler for det? Har ikkje ork med å vise den om til personbil. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Lør 08. Feb 2014 16:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: spm chevy van registrert som russebil/camping. |
Det er lov å ha færre sitteplasser enn det står i vognkortet, men ikke fler. Se på nyere flerbruksbiler hvor du kan plukke ut seter hvis du ikke bruker dem. Husk bare at alle sitteplasser som er i bruk må ha belter. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | meaty [ Lør 08. Feb 2014 19:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: spm chevy van registrert som russebil/camping. |
Om den er registrert som campingbil, så er det vel krav til at det skal være sengeplasser til alle sitteplassene, og eg klarer ikke helt å se at du får 6 sengeplasser i en chevy van... Er du sikker på at den ikke bare er registrert for 4? I så fall har du ikke lov å ha sofaen der |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|