Hei, rulle nede i bakre del av vinduet har sprukket og falt av. Har fått ny, men den er liten forhold til "roller channel" det sto en del av rolleren inni channel etterpå. Virker som om at den hvite roller delen skal stå inni en større for å fylle ut selve channelen.
Finner alle delene på nett, men ikke den som sto igjenn i channel. ( har den nye hvite bushingen,,, men den virker liten.. Er det noen som har vert borti dette før?
_________________
AK
Cadillac 1958 convertible, Camaro 1968, C-10 1964 stepside
http://www.58cadillac.netKeep cruising!!