| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Avdrager til reimhjul https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=23910 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | caspar [ Ons 13. Nov 2013 22:11 ] |
| Innleggets emne: | Avdrager til reimhjul |
Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i den standard avdrageren til å trekke av og sette på reimhjulet på servopumpen ? |
|
| Forfatter: | v8power [ Ons 13. Nov 2013 23:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Avdrager til reimhjul |
Summit racing selger hvis du har tid å få fra USA. Kan tenkes at Sarpsborg eller aarnes har. Eller kansje Minges? |
|
| Forfatter: | Crazy Horse [ Fre 15. Nov 2013 08:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Avdrager til reimhjul |
http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... toy-20352/ innbilte meg at jeg brukte en sånn ? |
|
| Forfatter: | Crazy Horse [ Fre 15. Nov 2013 08:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Avdrager til reimhjul |
[quote="Crazy Horse"]http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Demonteringsverktoy-20352/ du trenger begge delene på sida der.. funka i alle fall på mitt reimhjul på servoen. |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Fre 15. Nov 2013 15:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Avdrager til reimhjul |
For demontering og montering, men funka sikkert den metoden crazy horse linka til frå biltema , http://www.ebay.com/itm/POWER-STEERING- ... f7&vxp=mtr Kjøpte meg en slik avdrager på linken men lagde meg monteringsverktøy for va svindyrt å kjøpe det for seg skjølv. I tilfelle du skal lage deg monteringsverktøy har eg nytt kulelager liggendes til å lage ett slikt verktøy. |
|
| Forfatter: | caspar [ Fre 15. Nov 2013 19:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Avdrager til reimhjul |
Den er sikkert fin for å dra av hjulet, men ikke særlig egnet til å dra det inn på akselen igjen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|