AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Avdrager til reimhjul
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=23910
Side 1 av 1

Forfatter:  caspar [ Ons 13. Nov 2013 22:11 ]
Innleggets emne:  Avdrager til reimhjul

Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i den standard avdrageren til å trekke av og sette på reimhjulet på servopumpen ?

Forfatter:  v8power [ Ons 13. Nov 2013 23:00 ]
Innleggets emne:  Re: Avdrager til reimhjul

Summit racing selger hvis du har tid å få fra USA. Kan tenkes at Sarpsborg eller aarnes har. Eller kansje Minges?

Forfatter:  Crazy Horse [ Fre 15. Nov 2013 08:32 ]
Innleggets emne:  Re: Avdrager til reimhjul

http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... toy-20352/
innbilte meg at jeg brukte en sånn ?

Forfatter:  Crazy Horse [ Fre 15. Nov 2013 08:36 ]
Innleggets emne:  Re: Avdrager til reimhjul

[quote="Crazy Horse"]http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Demonteringsverktoy-20352/
du trenger begge delene på sida der.. funka i alle fall på mitt reimhjul på servoen.

Forfatter:  OldisEinart [ Fre 15. Nov 2013 15:26 ]
Innleggets emne:  Re: Avdrager til reimhjul

For demontering og montering, men funka sikkert den metoden crazy horse linka til frå biltema ,

http://www.ebay.com/itm/POWER-STEERING- ... f7&vxp=mtr

Kjøpte meg en slik avdrager på linken men lagde meg monteringsverktøy for va svindyrt å kjøpe det for seg skjølv.
I tilfelle du skal lage deg monteringsverktøy har eg nytt kulelager liggendes til å lage ett slikt verktøy.

Forfatter:  caspar [ Fre 15. Nov 2013 19:03 ]
Innleggets emne:  Re: Avdrager til reimhjul

Den er sikkert fin for å dra av hjulet, men ikke særlig egnet til å dra det inn på akselen igjen.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/